ردیابی مناطق استوایی: فصل طوفان با منطقه ای با توسعه بالقوه در خلیج آغاز می شود

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – فصل طوفان اقیانوس اطلس 2022 اکنون به طور رسمی در حال انجام است، و در حال حاضر منطقه ای از توسعه بالقوه برای زیر نظر گرفتن در خلیج مکزیک وجود دارد.

فصل طوفان اقیانوس اطلس هر سال از اول ژوئن آغاز می شود. امسال اولین بار در هفت سال گذشته بود که توسعه استوایی قبل از اول ژوئن در اقیانوس اطلس رخ نداد.

با این حال، مرکز ملی طوفان در حال ردیابی توسعه احتمالی در جنوب خلیج مکزیک است و می‌گوید که احتمالاً یک فرورفتگی یا طوفان استوایی تا پایان هفته شکل می‌گیرد.

چیزی که ما دنبال می کنیم

منطقه توسعه احتمالی تحت نظارت، باقیمانده فعالیت های رگبار و رعد و برق از طوفان آگاتا، طوفانی در اقیانوس آرام است. این سیستم در اقیانوس آرام توسعه یافت و روز سه شنبه به عنوان یک طوفان رده 2 به خشکی مکزیک منتقل شد. مناطق کوهستانی مکزیک طوفان آگاتا را از بین برد، اما رطوبت استوایی به خلیج کامپچه، دریای کارائیب و شبه جزیره یوکاتان منتقل شده است و انتظار می‌رود دوباره تقویت شود.

مدل‌های پیش‌بینی شانس خوبی را نشان می‌دهند که باران‌ها و طوفان‌ها تا پایان هفته دوباره به یک سیستم جدید گرمسیری سازماندهی شوند، زیرا رطوبت همچنان به سمت شمال شرق به سمت فلوریدا و کوبا حرکت می‌کند. در حالی که پیش‌بینی نمی‌شود این سیستم به خوبی سازمان‌دهی شده با بادهای شدید باشد، اما می‌تواند بارش‌های شدیدی را در بخش‌هایی از ایالت از جمعه تا شنبه به همراه داشته باشد.

پس از ساماندهی اغتشاش کمی بیشتر، اعتماد به پیش بینی روز پنجشنبه افزایش خواهد یافت. در حال حاضر، مدل‌های پیش‌بینی زمان سختی را برای پیش‌بینی محل سازماندهی مرکز اختلال سپری می‌کنند.

هرچه به سمت شمال توسعه یابد، باران به سمت شمال گسترش می یابد. مدل اروپایی نشان می دهد که باران در امتداد و جنوب I-4 شدیدترین خواهد بود. مدل آمریکایی (GFS) نشان می دهد که شدیدترین باران در جنوب فلوریدا، بر فراز اورگلیدز و میامی باقی خواهد ماند.

اگر بازمانده‌ها دوباره توسعه پیدا کنند و سرعت باد به حداقل 39 مایل در ساعت برسد، این اولین طوفان نام‌گذاری شده در فصل طوفان اقیانوس اطلس خواهد بود و نام الکس را به آن می‌دهند. در حال حاضر، NHC منطقه را Invest 91L می نامد. پیش بینی ها به احتمال 70 درصد در دو روز آینده و 80 درصد احتمال توسعه در پنج روز آینده را می دهند.

NHC همچنین در حال نظارت بر یک اختلال ضعیف در نزدیکی باهاما است، اما می‌گوید توسعه بیشتر این منطقه بعید است. آنها فقط 10 درصد احتمال می دهند که طی دو و پنج روز آینده ایجاد شود.

شروع فصل طوفان

ردیابی یک یا دو اختلال ضعیف در اوایل فصل غیرمعمول نیست. خلیج مکزیک، غرب کارائیب و غرب اقیانوس اطلس نقاط داغ توسعه در ماه ژوئن هستند.

با این حال، به طور متوسط ​​61 درصد از همه طوفان های نام برده در ماه های آگوست و سپتامبر رخ می دهند که اوج فصل در سپتامبر است. 10. اکتبر نیز شاهد سهم نسبتاً مناسبی از طوفان است و فعالیت در ماه نوامبر کاهش می یابد. قوی‌ترین طوفان‌ها معمولاً در اواسط فصل طوفان‌ها نیز اتفاق می‌افتند و دمای آب در گرم‌ترین حد خود است.

امسال، هم NOAA و هم دانشگاه ایالتی کلرادو فصل طوفان بالاتر از حد متوسط ​​را پیش‌بینی می‌کنند. طبق گزارش NOAA، این هفتمین فصل متوالی طوفان بالاتر از حد متوسط ​​در اقیانوس اطلس است.

یکی از دلایلی که انتظار می رود یک سال بالاتر از میانگین دیگر وجود داشته باشد، ادامه لانینا است. La Niña منجر به شرایط مطلوب برای توسعه گرمسیری در اقیانوس اطلس با بادهای ضعیف تر در سطح بالایی می شود. این اجازه می دهد تا سیستم های گرمسیری سازماندهی شوند.

نام فصل طوفان 2022

هر گونه اختلال استوایی که با حداکثر بادهای پایدار حداقل 39 مایل در ساعت سازماندهی شود، نامی خواهد داشت. اولین نام در لیست نام طوفان اقیانوس اطلس 2022 الکس است. پس از الکس بانی و سپس کالین و دانیل قرار می گیرند.

ردیابی مناطق استوایی

Tracking the Tropics در ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی پخش مستقیم خواهد شد. اندرو هزلتون با بخش تحقیقات طوفان NOAA به جف براردلی، هواشناس ارشد WFLA، آماندا هالی و ربکا بری، هواشناسان و جی بی بیونو مجری دیجیتال می‌پیوندد تا درباره آنچه در خلیج مکزیک رصد می‌شود و انتظارات از این فصل طوفان صحبت کند. پنل ما به سوالات به صورت زنده در فیس بوک پاسخ می دهد. برای پرسیدن سوال از #HeyJeff، #HeyAmanda، #Hey Rebecca یا #HeyJB استفاده کنید.

Tracking the Tropics هر چهارشنبه ساعت 2 بعد از ظهر به وقت شرقی در طول فصل طوفان یا هر زمان که یک سیستم فعال برای ردیابی وجود دارد پخش می شود.

[ad_2]

Leave a reply