ردیابی مناطق استوایی: توسعه این هفته پس از تقریبا 2 ماه بدون طوفان انتظار می رود

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – با رفتن به سپتامبر و نزدیک‌تر شدن به اوج آماری فصل طوفان، فعالیت در اقیانوس اطلس افزایش می‌یابد، و مرکز ملی طوفان می‌گوید احتمالاً حداقل یکی از سه اختلالی که ردیابی می‌کند در این هفته ایجاد می‌شود.

حوضه اقیانوس اطلس در حدود دو ماه گذشته شاهد فعالیت های کم یا بدون فعالیت بوده است. بر این اساس دکتر. فیلیپ کلوتزباخ، هواشناس دانشگاه ایالتی کلرادو، امسال اولین بار از سال 1941 بود که هیچ طوفان نامی در اقیانوس اطلس از 3 ژوئیه تا اوت وجود نداشت. 30.

آخرین طوفان نامگذاری شده در اقیانوس اطلس طوفان استوایی کالین بود که در 2 ژوئیه بر فراز کارولینای جنوبی شکل گرفت. NHC می گوید به احتمال زیاد حداقل یکی از سه اختلالی است که هواشناسان تحت نظر دارند – Invest 91L، Invest 93L و منطقه ای با فشار کم. در سواحل آفریقا – اواخر این هفته به یک افسردگی استوایی تبدیل خواهد شد.

سرمایه گذاری 91 لیتر

NHC در تمام هفته Invest 91L را زیر نظر داشته است و مهمترین مزاحمتی است که هواشناسان مراقب آن هستند زیرا بیشترین احتمال تشکیل را دارد. از روز چهارشنبه، NHC به آن شانس متوسط ​​60 درصدی برای تشکیل در 48 ساعت و 80 درصد احتمال بالا برای تشکیل در پنج روز آینده می دهد.

Invest 91L ناحیه‌ای با فشار کم است که با رگبار و رعد و برق در چند صد مایلی شرق آنتیل کوچک همراه است. NHC می‌گوید توسعه تدریجی در روزهای آینده پیش‌بینی می‌شود، علیرغم اینکه شرایط محیطی فقط “تا حدی مساعد” است. یک افسردگی استوایی “احتمالا” از Invest 91L در اواخر این هفته شکل خواهد گرفت.

آماندا هالی، هواشناس WFLA، گفت: «احتمالاً تبدیل به طوفان نام‌گذاری بعدی ما خواهد شد، اما مدل‌های پیش‌بینی نشان می‌دهند که حتی قبل از اینکه به باهاما راه پیدا کند، مجدداً تکرار می‌شود.» “این چیزی است که ما می خواهیم در این زمان از سال ببینیم. بنابراین حتی اگر تبدیل به طوفان بعدی ما شود، ما را تحت تاثیر قرار نخواهد داد.”

سرمایه گذاری 93 لیتری

NHC ردیابی Invest 93L را از چهارشنبه آغاز کرد. این اختلال به عنوان “منطقه ای با فشار کم… در امتداد یک منطقه فروپاشی فروپاشی” بر فراز اقیانوس اطلس مرکزی، در حدود 850 مایلی جنوب غربی آزور توصیف می شود.

با توجه به NHC، شرایط محیطی برای برخی از توسعه مطلوب به نظر می رسد. یک چشم انداز هوای گرمسیری که صبح چهارشنبه منتشر شد، می گوید که احتمالاً در اواخر این هفته با حرکت سیستم به سمت شرق، یک فرورفتگی استوایی یا نیمه گرمسیری شکل خواهد گرفت.

NHC به Invest 93L شانس متوسط ​​60 درصدی برای تشکیل در 48 ساعت و 70 درصد احتمال بالای تشکیل در پنج روز آینده را داده است.

اختلال

موج گرمسیری که در اوایل این هفته در سواحل آفریقا پدیدار شد، اکنون منطقه وسیعی از فشار کم همراه با رگبار و رعد و برق بین سواحل غربی آفریقا و جزایر کابو ورد است. NHC هنوز این اختلال را سرمایه گذاری تلقی نکرده است.

به گزارش NCH، این ناآرامی در روز چهارشنبه کمی سازمان‌دهی‌شده‌تر به نظر می‌رسد و یک فرورفتگی استوایی کوتاه مدت ممکن است در شرق اقیانوس اطلس در این هفته شکل بگیرد. با این حال، تا اواخر این هفته، شرایط محیطی برای توسعه کمتر مساعد خواهد بود.

NHC احتمال متوسط ​​40 درصدی ایجاد اختلال در 48 ساعت و احتمال متوسط ​​50 درصدی برای تشکیل تا پنج روز را به این اختلال داده است.

با نگاه به آینده

اگر یکی از آشفتگی هایی که در اقیانوس اطلس رصد می شود به طوفان نامی تبدیل شود، نام دانیل را به خود می گیرد.

این احتمال وجود دارد که با رسیدن به ماه سپتامبر شاهد افزایش فعالیت‌های استوایی باشیم. اوج آماری فصل طوفان در سپتامبر است. 10. تقریباً دو سوم از کل سیستم های گرمسیری در حوضه اقیانوس اطلس در ماه اوت یا سپتامبر تشکیل می شود.

ردیابی جریان‌های استوایی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی هر چهارشنبه در طول فصل طوفان. برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، به وب‌سایت Tracking the Tropics ما مراجعه کنید.



[ad_2]

Leave a reply