ردیابی مناطق استوایی: اقیانوس اطلس برای آخرین ماه فصل طوفان فعال باقی می ماند

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) — نوامبر آخرین ماه فصل طوفان است و در حال حاضر دو طوفان فعال به نام و منطقه دیگری وجود دارد که می تواند در اواسط هفته آینده در اقیانوس اطلس ایجاد شود.

دو طوفان فعال به نام هر دو طوفان هستند. مارتین در ساعت 11 صبح چهارشنبه به وقت شرقی به یک طوفان رده 1 تبدیل شد و آن را به هفتمین طوفان فصل تبدیل کرد. در حال چرخش به سمت شمال شرقی برمودا است و با سرعت 26 مایل در ساعت از شرق به شمال شرقی مسابقه می دهد، به این معنی که هیچ تاثیری در ایالات متحده احساس نخواهد شد.

طوفان لیزا در غرب دریای کارائیب در حال حرکت به سمت شبه جزیره یوکاتان است. این طوفان رده 1 با بادهای 80 مایل در ساعت است. لیزا اواخر چهارشنبه به بلیز خواهد رسید. با حرکت به سمت خلیج کامپچه تا آخر هفته به یک افسردگی گرمسیری تضعیف می شود، اما در هر صورت، مدل های پیش بینی شده طوفان را به خوبی در جنوب ایالات متحده حفظ می کنند.

در آخر هفته و تا هفته آینده، منطقه ای با فشار کم می تواند در مرکز دریای کارائیب ایجاد شود و به سمت شمال و سپس شمال غرب به سمت جنوب شرقی ایالات متحده حرکت کند. اگرچه مدل‌های پیش‌بینی تلاش می‌کنند تا این سیستم را توسعه دهند، اما آن را ضعیف نگه می‌دارند و هر گونه تأثیر محلی احتمالاً باعث افزایش احتمال بارش در اواسط و پایان هفته آینده خواهد شد.

این چیزی است که باید در چند روز آینده به آن توجه کرد.

فصل طوفان اقیانوس اطلس تا نوامبر ادامه دارد. 30 و دیدن یک یا دو طوفان هر سال در این ماه آخر غیر معمول نیست. دمای آب هنوز به اندازه کافی گرم است، به خصوص در دریای کارائیب، و طوفان های خارج از آنجا در حال حاضر در مناطق توسعه ماه نوامبر نیز هستند.

تاکنون در سال 2022، 13 طوفان نامی رخ داده است. هفت نفر از این 13 نفر تبدیل به طوفان شدند و 2 نفر از آنها طوفان های بزرگ بودند. این تقریباً برای کل سال به طور متوسط ​​​​است، اما با وجود چند طوفان بیشتر قبل از پایان فصل، ممکن است همچنان یک فصل بالاتر از میانگین باشد.

ردیابی جریان‌های استوایی در ساعت ۲ بعد از ظهر به وقت شرقی هر چهارشنبه در طول فصل طوفان. برای آخرین به‌روزرسانی‌ها، به وب‌سایت Tracking the Tropics ما مراجعه کنید.

[ad_2]

Leave a reply