ردیابی مناطق استوایی: از فصل طوفان اقیانوس اطلس 2022 چه انتظاری داریم؟

[ad_1]

تامپا، فلوریدا (WFLA) – فصل طوفان 2022 در حال انجام است و اولین طوفان نامگذاری شده این فصل اکنون پشت سر گذاشته شده است.

طوفان بالقوه استوایی یک پنجشنبه گذشته در خلیج مکزیک از بقایای آگاتا، یک طوفان حوضه اقیانوس آرام شکل گرفت. بیشتر مناطق فلوریدا جنوبی تحت هشدار طوفان گرمسیری قرار گرفت زیرا بخش هایی از ایالت برای باران شدید از سیستم در آخر هفته آماده می شود. این آشفتگی در نهایت به طوفان استوایی الکس در اوایل یکشنبه پس از عبور از فلوریدا و حرکت بر فراز اقیانوس اطلس تبدیل شد.

با نگاه به آینده، مرکز ملی طوفان گفت که انتظار ندارد طوفان های استوایی جدیدی در پنج روز آینده رخ دهد.

این می تواند تا حدی به لطف یک توده غبار صحرا باشد که به سمت ساحل شرقی حرکت می کند. گرد و غبار از صحرای صحرای آفریقا شروع می شود و در اوایل تابستان در سراسر اقیانوس اطلس حرکت می کند. خشکی گرد و غبار و برش شدید باد معمولاً به سرکوب هرگونه تحولات بالقوه استوایی کمک می کند.

پیش بینی گرد و غبار صحرا

در حالی که در حال حاضر می‌توانیم از کمبود فعالیت‌های گرمسیری لذت ببریم، پیش‌بینی‌کنندگان به طور کلی منتظر یک فصل طوفان شلوغ دیگر هستند. مقامات فدرال هواشناسی با NOAA هفتمین سال متوالی فعالیت طوفان های بالاتر از میانگین را پیش بینی کرده اند و هواشناسان دانشگاه ایالتی کلرادو هفته گذشته چشم انداز فصل خود را به “بسیار فعال” به روز کردند.

NOAA بین 14 تا 21 طوفان نامگذاری شده با 6 تا 10 طوفان را انتظار دارد. از این طوفان ها، آنها پیش بینی می کنند که سه تا شش توفان تبدیل به طوفان های بزرگ شوند. چشم‌انداز CSU 20 طوفان نام‌گذاری شده از جمله 10 طوفان را پیش‌بینی می‌کند که پنج مورد از آنها توفان‌های بزرگ هستند.

طوفان بزرگ به هر طوفانی گفته می شود که به سرعت باد پایدار 111 مایل در ساعت یا بیشتر برسد. طوفان های بزرگ می توانند به قدرت رده 3 با بادهای 111 تا 129 مایل در ساعت، رده 4 با سرعت 130 تا 156 مایل در ساعت یا رده 5 با سرعت 157 مایل در ساعت یا بالاتر برسند.

ردیابی جریان‌های استوایی در ساعت ۲ بعدازظهر به وقت شرقی هر چهارشنبه در طول فصل طوفان یا هر زمان که طوفان در حوضه اقیانوس اطلس شکل می‌گیرد، به‌طور زنده. می توانید در TrackingTheTropics.tv به روز بمانید

[ad_2]

Leave a reply