رئیس پلیس گودمن می‌گوید که شهر برای تدارکات پولی پرداخت نمی‌کند

[ad_1]

گودمن، خانم (WJTV) – رئیس پلیس گودمن صدای خود را به صدا در می آورد و می گوید که اداره او در حال مبارزه است. او همچنین این سوال را مطرح می‌کند که چگونه می‌تواند یک بخش را برای خدمت و محافظت بدون کارمند یا منابع رهبری کند.

رئیس پلیس ویلی مک گفت که او سلاح‌های خود را تهیه می‌کند و از پول خود برای خرید تجهیزات پلیس استفاده می‌کند، حتی دوربین بدن خود را نیز می‌خرد. او افزود که وقتی برای کمک به شهر می رود، گفت که فرار کرده است.

مک گفت که سه کارمند زیر نظر او کار می کنند، اما گفت که از پیروی از پروتکل خودداری می کنند. او گفت که شهردار ریکی اندرسون به اشتباه کارکنان را بدون بررسی پیشینه و فرآیند مناسب استخدام کرده است.

“وقتی برای اولین بار وارد آنجا شدید، او چیزی در مورد لیست آرزوها گفته بود. ما چیزهایی را که برای انجام تمرینات به مهمات نیاز داریم، تجهیزات مورد نیاز، یا دریافت وسایل نقلیه بیشتر، تعمیر وسایل نقلیه که ما نیاز داریم، یادداشت کردیم. یک زمانی حتی نه بنزین بگیریم نه روغن را عوض کنیم مجبور شدم از جیب خودم پول دربیاورم یا در ماشین پاترول بنزین بزنم یا از وسیله شخصی ام استفاده کنم که از من شکایت می کنند. انجام دادن، گفت: مک.

رئیس پلیس گفت که او توانسته است چندین وسیله نقلیه پلیس را با قیمت کاهش یافته اهدا یا خریداری کند. با این حال، شهر ادعا می کند که بودجه لازم برای تعمیر و نگهداری ندارند و چندین وسیله نقلیه در حال استفاده نیستند.

[ad_2]

Leave a reply