رئیس پلیس گودمن در مورد مسائل مربوط به کارکنان و بودجه صحبت می کند

[ad_1]

گودمن، خانم (WJTV) – اداره پلیس گودمن در شهرستان هلمز با مشکلات کارکنان و بودجه مواجه است.

گروهی از شهروندان نگران روز چهارشنبه 8 ژوئن در تالار شهر گودمن حاضر شدند که از کمبود منابع در اداره پلیس به تنگ آمده بودند.

یکی از ساکنان گودمن گفت: “ما باید دور هم جمع شویم تا بودجه بیشتری برای مردم گودمن به دست آوریم و به کمک بیشتری نیاز داریم.”

اخیراً جنایات افزایش یافته است و تنها سه افسر در این نیرو حضور دارند.

ما واقعاً به کمک نیاز داریم. بچه‌ها بیرون بازی می‌کنند و مثل فردا که نیست، اسلحه‌ها را بالا می‌برند. لطفا، ما به کمک نیاز داریم. هر چه لازم باشد. من می ترسم که نوه هایم در مجتمع آپارتمانی فرار کنند. من از این می ترسم، “یکی از ساکنان گودمن گفت.

اداره کلانتر هولمز در زمانی که می تواند وارد عمل می شود، اما تعداد کارکنان آن نیز کم است.

ویلی مک، رئیس پلیس گودمن، گفت از زمانی که شهردار ریکی اندرسون روی کار آمد، مشکلاتی برای دریافت حقوق وجود داشته است. او گفت که افسران از جیب خود برای تجهیزات پرداخت می کنند و مجبور شدند شغل دوم پیدا کنند تا زندگی خود را تامین کنند.

رئیس مک معتقد است که برخی از مقامات منتخب نسبت به مسائل این بخش بی‌تفاوت هستند.

«الان است که برخی از آنها اهمیتی نمی‌دهند. این نظر شخصی من است و من روی آن می ایستم زیرا عملکرد آنها بلندتر از کلمات است. من تقریباً به بخش‌های مختلف رفته‌ام و از آنها می‌پرسم که آیا می‌توانند تجهیزاتی مانند وسایل نقلیه به ما بدهند. ما دو وسیله نقلیه از اداره کلانتری تیپا و یک دستگاه از اداره پلیس فلوود اهدا کردیم. رئیس مک گفت: ما به چیزهایی نیاز داریم تا بتوانیم کار خود را به طور مؤثر انجام دهیم.

در حالت ایده آل، رئیس مک گفت که حداقل به ده افسر نیاز دارد. اما با توجه به اینکه شهر در حال حاضر پس از طوفان در ماه مارس بهبود یافته است، یکی از بخشداران می گوید که بودجه محدود است.

ما به دنبال این هستیم که بپرسیم آیا کسی وجود دارد که بتواند به ما کمک کند. ما در فقیرترین ایالت، می سی سی پی زندگی می کنیم. ما در فقیرترین شهرستان زندگی می کنیم، هلمز. همچنین، ما در فقیرترین شهر، گودمن، زندگی می کنیم.

رئیس مک شکایتی را ارائه کرده است.

قرار بود روز چهارشنبه 17 خرداد جلسه هیئت مدیره برگزار شود که لغو شد.

ما با شهردار تماس گرفتیم اما پاسخی دریافت نکردیم.

[ad_2]

Leave a reply