رئیس جمهور توگالو به طوماری که خواستار برکناری او شده بود، پاسخ می دهد

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رئیس کالج توگالو در مورد درخواستی برای برکناری او از سمت خود صحبت می کند.

طومار ائتلاف فارغ التحصیلان توگالو می گوید که مدیریت مدرسه دانش آموزان و کارکنان خود را شکست می دهد. رئیس جمهور این ادعاها مبنی بر بی توجهی دولتش به مدرسه را رد کرد.

یک طومار آنلاین توسط ائتلاف فارغ التحصیلان توگالو خواستار برکناری رئیس جمهور کارمن والترز از سمت خود شده است.

ما اساتید، کارمندان و دانشجویانی داشتیم که از ما شکایت داشتند که روحیه آنها بسیار ضعیف است. فلیکس لاوسون، رئیس سابق بخش فارغ التحصیلان آتلانتا توگالو، گفت: هر هفته دانشجویانی به دلیل رهبری ضعیف از دانشگاه خارج می شوند.

این طومار می گوید که سطح ثبت نام به کمترین میزان در 40 سال اخیر رسیده است. رئیس جمهور والترز این همه گیری را عامل کاهش تعداد دانش آموزان دانست.

والترز گفت: «همانطور که می‌دانید ثبت‌نام در سراسر کشور از زمان ابتلا به کووید یک چالش بوده است و بسیاری از مدارس بیشتر از سایرین آسیب دیده‌اند.

والترز گفت که این مدرسه با آژانس های خارجی برای جذب دانش آموزان بیشتر همکاری می کند. توگالو همچنین در تلاش است تا کارکنان بیشتری را استخدام کند. والترز گفت که انتظار دارد تعداد دانشجویان و کارکنان تا پاییز بهبود یابد.

“جذب افراد قوی زمان می برد. نه اینکه این اتفاق نیفتد. مردم مشاغل را پر می کنند و ما مشاغل را پر می کنیم. ما فقط سعی می کنیم بهترین ها و درخشان ترین ها را پیدا کنیم.»

برخی از فارغ التحصیلان بر این باورند که والترز بیش از اندازه زمان کافی برای بهبود در اختیار داشته است. یکی از دانشجویان فعلی که با WJTV 12 News صحبت کرد، گفت که با اظهارات ائتلاف فارغ التحصیلان مخالف است.

شرمن جانسون، دانش آموز، گفت: “محیط، کارکنان عالی، معلمان عالی هستند و رئیس جمهور کار خارق العاده ای انجام می دهد.”

والترز گفت با وجود شکست های اخیر، او معتقد است که توگالو در مسیر درستی قرار دارد.

والترز گفت: “ما با دانش آموزانی کار می کنیم که نگران چیزهای خاصی هستند.” «برنامه راهبردی ما ما را راهنمایی می کند. اعضای هیئت علمی ما پشت میز کار می کنند و کاری را که انجام می دهند به خوبی انجام می دهند.»

والترز قصد کناره گیری از سمت خود را ندارد.

[ad_2]

Leave a reply