رئیس جستجوی ریاست جمهوری جکسون منصوب شد

[ad_1]

به روز رسانی:

جکسون، خانم (WJTV) – متولی تام داف، رئیس هیئت امنای مؤسسات عمومی آموزش عالی (IHL)، متولی استیون کانینگهام را به عنوان رئیس کمیته جستجو برای جستجوی هیئت مدیره برای سیزدهمین رئیس منصوب کرده است. از دانشگاه ایالتی جکسون بر اساس گزارش IHL، اعضای این کمیسیون در آینده نزدیک مشخص خواهند شد.

هیئت امنا در بهار امسال جلسات استماع با اعضای حوزه انتخابیه ایالت جکسون در محوطه دانشگاه برگزار خواهد کرد. به گفته مقامات، تاریخ، زمان و مکان جلسات استماع به زودی اعلام خواهد شد.


جکسون، خانم (WJTV) – جامعه دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) صبورانه منتظر است تا ببیند چه کسی پست ریاست این موسسه را پر خواهد کرد.

موسسات آموزش عالی (IHL) نشست ماهانه خود را روز پنجشنبه برگزار کردند. مردم در حالی که مشتاقانه منتظر شنیدن اطلاعات در مورد رهبری آینده JSU بودند، صندلی های اتاق جلسه را پر کردند.

این امر پس از استعفای توماس هادسون از ریاست جمهوری در اوایل ماه مارس صورت گرفت. دکتر الین هیز-آنتونی رئیس جمهور فعلی است و گفت که تا زمانی که نیاز باشد خدمت خواهد کرد.

دیشب چیزهای خوبی شنیدم. ما یک جلسه شهرداری با فارغ التحصیلان داشتیم. همه سؤالات عالی و ضروری را پرسیدند. آنها می خواستند از من به عنوان سرپرست رئیس جمهور بشنوند. آنها در دانشگاه بسیار بسیار حمایت می کنند و ما مشتاقانه منتظریم که از این روز به بعد هر اتفاقی بیفتد.» هیز آنتونی گفت.

هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد زمان جستجوی رئیس جمهور وجود ندارد. MHP دوباره در 20 آوریل تشکیل جلسه خواهد داد.

[ad_2]

Leave a reply