دیک هال، کمیسر سابق حمل و نقل می سی سی پی درگذشت

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دیک هال، کمیسر سابق حمل و نقل می سی سی پی در 2 نوامبر 2022 درگذشت. او 84 سال داشت.

برد وایت، مدیر اجرایی دپارتمان حمل و نقل می سی سی پی (MDOT) و کارمند سابق هال گفت: می سی سی پی یکی از طولانی ترین کارمندان دولتی خود را از دست داد و من یک دوست و مربی بزرگ را از دست دادم. کمیسر هال به عنوان مثال و زندگی من به دلیل نقش مهمی که در آن ایفا کرد بسیار بهتر است.

هال در 12 آوریل 1999 توسط فرماندار کرک فوردیس به عنوان کمیسر حمل و نقل ناحیه مرکزی منصوب شد تا یک دوره منقضی نشده را پر کند. او تا زمان بازنشستگی در دسامبر 2019 به عنوان کمیسر مرکزی حمل و نقل خدمت کرد.

هال قبل از انتخاب شدن به عنوان کمیسر، 24 سال در مجلس قانونگذاری می سی سی پی، سه دوره به عنوان نماینده و سه دوره به عنوان سناتور خدمت کرد. او اولین دریافت کننده جایزه Hugh L. White Free Enterprise Award بود.

«از درگذشت دوست و همکارم دیک هال ناراحت هستم. کمیسر تام کینگ، رئیس کمیسیون حمل و نقل می سی سی پی، گفت: من افتخار خدمت با او در کمیسیون حمل و نقل را داشتم و برای او و فداکاری او به کشور بزرگمان احترام عمیقی قائل شدم. او نه تنها در MDOT، بلکه برای کل ایالت می سی سی پی، میراثی از خدمات و کار سخت به جا گذاشته است.

هال با 20 سال و 9 ماه طولانی ترین عضو کمیسیون حمل و نقل می سی سی پی بود. او همچنین به مدت 11 سال در این مدت به عنوان رئیس هیئت مدیره فعالیت کرد.

از او همسر، فرزندان و نوه هایش به یادگار مانده است.

[ad_2]

Leave a reply