دیون سندرز جکسون سنت را از خروج از هتل هیوستون منع کرد

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – دیون سندرز، مربی استیت جکسون، بازیکنانش را از ترک هتل تیم در حالی که برای بازی روز شنبه مقابل تگزاس ساترن در هیوستون هستند، پس از کشته شدن خواننده رپ بامداد روز سه شنبه در شهر، ممنوع کرده است.

پلیس هیوستون گفت که عضو 28 ساله سه نفره Migos که نامزد دریافت جایزه گرمی شده بود حدود ساعت 2:30 بامداد کشته شد.

در یک ویدیوی یوتیوب از یک جلسه تیم، سندرز به تیم شکست ناپذیر خود گفت که خانواده و دوستان باید آخر هفته به هتل JSU مراجعه کنند. در ادامه، Hall of Fame گوشه‌ای اضافه کرد که به این معنی است که بازیکنان نمی‌توانند با برخی از دوستان و زنانی که قبلاً با آن‌ها ارتباط داشتند، معاشرت کنند.

سندرز گفت: “شما کسی نیستید که یک سال پیش بودید، شما حتی کسی نیستید که یک سال آینده می‌شوید، که این یک موهبت است.” اما نمی‌توانید کارهایی را که همیشه انجام داده‌اید و انتظار داشته باشید که به نتیجه برسید، به طور مداوم انجام دهید. باید تغییری ایجاد شود.»

مربی مرگ تیک آف را در بازی تاس تایید کرد و از تیمش خواست برای خانواده ها دعا کنند. سندرز اضافه کرد که از دست افرادی که بر شما تأثیرگذار هستند (که) دائماً ما را ترک می کنند خسته و خسته است. … این همه شما را از ترک آن هتل حذف می کند زیرا تا زمانی که من به شما اطلاع بیشتری ندهم این اتفاق نمی افتد.

جکسون استیت (8-0، 5-0 کنفرانس دو و میدانی جنوب غربی) بخش شرق را رهبری می کند و در رده نهم زیربخش قهرمانی فوتبال قرار دارد. ببرها با ورود به بازی مقابل تگزاس ساترن (4-4، 3-2) هشت برد متوالی کسب کرده اند.

___

فوتبال کالج AP: و برای خبرنامه فوتبال کالج AP ثبت نام کنید:



[ad_2]

Leave a reply