دکتر. جو پل به عنوان رئیس خانم جنوبی انتخاب شد

[ad_1]

هاتیزبورگ، خانم (WHLT) – هیئت امنای مؤسسات آموزش عالی دولتی (IHL) به نام دکتر رای داد. جو پل یازدهمین رئیس دانشگاه می سی سی پی جنوبی (USM).

«در طول جلسات شنیداری که در پردیس‌های هاتسبورگ و لانگ بیچ برگزار شد، جامعه پردیس به وضوح و با شور و اشتیاق در مورد اینکه چرا دکتر Dr. جو پل بدون شک فرد مناسبی برای ایفای این نقش به صورت دائمی است.” «من دکتر را می‌شناختم و شاهد بودم. کمک های استثنایی پل به دانشگاه برای بیش از چهار دهه. من دکتر را می شناسم انرژی، روابط، محبت و سال‌ها خدمت پل به میس جنوبی بدون تردید ثابت کرده است که او فرد مناسبی است که دانشگاه را به فصل بعدی رهبری و تعالی در تدریس، خدمات و تحقیق در ایالت و کشور هدایت کند. “

پل که یک فارغ التحصیل خانم جنوبی بود، پیش از این به مدت بیش از 40 سال به عنوان مدیر امور دانشجویی در دانشگاه خدمت می کرد. وی پیش از معاونت دانشجویی در بهمن ماه سال 93، سمت‌های مختلفی از جمله معاونت فعالیت‌های دانشجویی، دستیار معاون و رئیس توسعه دانشجویی را بر عهده داشت. او همچنین دارای رتبه هیئت علمی در کالج آموزش و روانشناسی USM بود.

“من مفتخرم و متواضع هستم که این انتصاب را از هیئت امنای مؤسسات آموزش عالی می سی سی پی پذیرفتم تا 11 عضو شوم.هفتم رئیس دانشگاه محبوب ما در جنوب می سی سی پی، گفت: پل. «کل هیئت مدیره و کمیسر رانکینز حمایت بزرگی از من و خانم جنوبی نشان دادند. من به ویژه از روسای مشترک کمیته جستجوی ریاست جمهوری، رئیس هیئت مدیره تامی داف و امین گی اوگلتری سپاسگزارم. این دو فارغ التحصیل میس جنوبی شجاعت، اعتقاد و صداقت را از طریق این فرآیند نشان داده اند. آنها مثل من عاشق جنوب میس هستند و دیدگاهی در مورد پتانسیل این موسسه برای تأثیر مثبت بر منطقه، ایالت و فراتر از آن به اشتراک می گذارند.

بین بازنشستگی از دانشگاه در سال 2015 و انتخاب شدن به عنوان رئیس موقت در اوایل سال جاری، پل سمت های پاره وقت را در بنیاد دانشگاه به عنوان تامین کننده سرمایه (2015-2016)، به عنوان هماهنگ کننده خدمات شهروندی برای شهر هاتسبورگ (2017-2020) داشت. ، به عنوان مربی اجرایی برای گروه مشاور تجاری هورن (2016-2020) و به عنوان مربی اجرایی و مشاور استراتژیک آژانس مشاوره مرغ آبی.

اعلامیه رسمی به عنوان بخشی از فعالیت های داخل محوطه دانشگاه مربوط به بازی فوتبال در روز پنجشنبه، 27 اکتبر، زمانی که عقاب طلایی در مقابل Ragin’ Cajuns دانشگاه لوئیزیانا قرار می گیرد، برگزار خواهد شد. این اعلامیه در ساعت 3:00 بعد از ظهر در سالن رقص در مرکز تاد کوکران در پردیس USM در هاتسبورگ برگزار خواهد شد.

[ad_2]

Leave a reply