دو نفر پس از تلاش برای سرقت در شهرستان پایک دستگیر شدند

[ad_1]

شهرستان پایک، خانم. (WJTV) – نمایندگان شهرستان پایک در روز چهارشنبه 21 دسامبر به تلاش برای سرقت از خانه ای در خیابان سامیت هلمزویل پاسخ دادند.

نمایندگان گفتند که یک کشیش محلی به خانه آمد و دو مرد را با سلاح گرم در خانه اش پیدا کرد. گفته می شود مظنونان سعی در سرقت از کشیش داشتند اما موفق نشدند. آنها همچنین سعی کردند کامیون کشیش را بدزدند اما در نهایت گیر کردند.

کشیش برای درخواست کمک از خانه خود فرار کرد و نمایندگان گفتند که مظنونان شروع به تیراندازی به سمت او کردند. کشیش آسیبی ندید و توانست فرار کند. مظنونان سپس به جنگل نزدیک خانه دویدند.

در حالی که نمایندگان در صحنه بودند، یک پیکاپ فورد F-250 سفید رنگ نمایندگان را دید و سعی کرد در جاده بچرخد. سپس نمایندگان تلاش کردند کامیون را متوقف کنند، اما چهار مظنون متواری شدند.

تعقیب و گریز با سرعت زیاد دنبال شد و کامیون در نهایت در جاده گورستان گارنر در شهرستان والتال تصادف کرد. چندین مظنون ظاهراً از کامیون مسلح به سلاح های گرم مختلف فرار کردند.

نیروهای انتظامی منطقه را محاصره کردند و توانستند دو مظنون را به همراه سه قبضه سلاح گرم بازداشت کنند.

Lakeviae “Bangman” James و Sedale Payton، هر دو از Tylertown، دستگیر شدند. دو مظنون دیگر توانستند از مقامات فرار کنند.

به گفته نمایندگان، وانت وانت پلاک خودرو را تعویض کرده بود و گزارش شده بود که از هاتسبورگ به سرقت رفته است.

در حال حاضر تعدادی از مظنونان شناسایی شده اند اما به دلیل ادامه تحقیقات نام آنها مخفی مانده است. بازرسان گفتند همه مظنونان اعضای فعال یک باند ترکیبی خیابانی غیر رسمی به نام DOA (مرده در هنگام ورود) هستند.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد این حادثه دارد می‌تواند با دفتر کلانتر شهرستان پایک به شماره (601)-783-6767 یا Crime Stoppers با شماره (601)-869-7141 تماس بگیرد.

[ad_2]

Leave a reply