دو مرد به اختلاس در شهرستان جکسون متهم شدند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز دوشنبه، شاد وایت، حسابرس ایالتی اعلام کرد که چارلز اسمیت و جاناتان اسمیت توسط هیئت منصفه بزرگ در شهرستان جکسون به اختلاس متهم شده اند.

این دو مرد متهم به اختلاس تجهیزات شهرستانی مانند اره برقی، علف کش، اره بتونی و ادوات تراکتور هستند. به گفته وایت، برخی از اقلام ظاهراً به گرو گذاشته شده یا در مغازه های محلی فروخته شده اند. جاناتان اسمیت همچنین متهم به سرقت دو مبدل کاتالیزوری از خودروهای متعلق به شهرستان است.

وایت گفت: «از بزرگترین پرونده های کلاهبرداری عمومی گرفته تا سرقت اموال دولتی در یک دولت محلی، دفتر من هر سرنخ و هر موردی را پیگیری خواهد کرد. از بازرسان برای توقف این طرح تشکر می‌کنیم.»

هفته گذشته کیفرخواست و نامه های درخواستی به هر دو نفر ابلاغ شد. به چارلز اسمیت درخواست نامه 1435.77 دلاری و به جاناتان اسمیت درخواست نامه 3549.79 دلاری ارائه شد. اداره کلانتری جکسون در دستگیری هر دو نفر کمک کرد.

در صورت محکومیت، چارلز و جاناتان اسمیت هر دو با 40 سال زندان یا 10000 دلار جریمه روبرو خواهند شد.

کلاهبرداری مشکوک را می توان در هر زمان به صورت آنلاین با کلیک بر روی دکمه قرمز در www.osa.ms.gov یا از طریق تلفن در ساعات کاری عادی به شماره 1-(800)-321-1275 به دفتر حسابرس گزارش داد.

[ad_2]

Leave a reply