دولت ریوز از رهبران جکسون در مورد هزینه های زیرساختی انتقاد می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – فرماندار تیت ریوز (R-Miss.) پس از بیانیه ای که Chokwe A. Lumumba شهردار جکسون این هفته بیان کرد که شهر به کمک مالی بیشتری برای تعمیر سیستم آب معیوب خود نیاز دارد، خودداری نمی کند.

اخیراً به دلیل سطح کدر زیاد در تصفیه خانه آب کورتیس، سیستم آب این شهر در معرض چندین هشدار آب جوش قرار گرفته است. فرماندار گفت که شهر در حال حاضر بودجه کافی برای رسیدگی به این مشکل را دارد.

ریوز گفت: «شهر جکسون و کانتی هیندز 90 میلیون دلار دلار ARPA دریافت کرد.

فرماندار گفت که ایالت موافقت کرده است تا آنچه را که شهر و شهرستان برای تعمیر سیستم آب گذاشته اند مطابقت دهد، اما او شهر را متهم کرد که سیستم آب خود را در اولویت قرار نداده است.

او گفت: «آنها فقط می توانند حدود 25 درصد از آنچه را که به آنها داده شده است به دست بیاورند و بقیه را صرف چیزهای دیگر می کنند.

لومومبا گفت اظهارات فرماندار دقیق نیست.

او ادعا کرد: «شهر جکسون هرگز نزدیک به 90 میلیون دلار دریافت نکرده است.

شهردار گفت که فقط 44 میلیون دلار به شهر داده شده است. او گفت آنچه برای تعمیر سیستم آب شهر استفاده نشده است برای امنیت عمومی استفاده شده است.

لومومبا گفت: «ما بیش از 60 درصد را به امور زیرساخت اختصاص داده‌ایم و 75 درصد از بودجه ARPA ما هم برای زیرساخت‌ها و هم به مسائل ایمنی عمومی اختصاص داده شده است.

ریوز همچنین به کمبود کارگران تاسیسات آب اشاره کرد. اشبی فوت، رئیس شورای شهر، بخش 1، گفت که او با این نکته موافق است.

فوت گفت: “ما باید متخصصانی داشته باشیم که بتوانند عملیات و تعمیر و نگهداری را به طور مداوم انجام دهند. ما باید آب جاری تمیز را فراهم کنیم و در حال حاضر، به اندازه کافی برای آنچه شهروندان ما انتظار دارند قابل اعتماد نیست.”

ریوز همچنین گفت که او اعتمادی به شهر ندارد که از بودجه اضافی دولت به شیوه ای کارآمد استفاده کند، این چیزی است که به گفته فوت باید رهبران را وادار کند که برای حل این مشکل بیشتر تلاش کنند.

فوت گفت: «اگر می‌خواهیم مؤثر باشیم و زمانی که فرماندار چنین صحبت می‌کند، باید آن را به سمت جلو بپذیریم و سعی کنیم نگرانی‌های او را برطرف کنیم، زیرا او به جای بسیاری از می‌سی‌سی‌پی‌ها صحبت می‌کند.»

لومومبا گفت که از نگهداری ضعیف آب در شهر آگاه است و برای تعمیر این مشکل تلاش می کند، اما از جامعه صبر می خواهد.

[ad_2]

Leave a reply