دوستان فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی پس از آزادی قاتل متهم به قید وثیقه واکنش نشان می دهند

[ad_1]

آکسفورد، خانم (WJTV) – مرد متهم به قتل جیمی “جی” لی فارغ التحصیل دانشگاه می سی سی پی با قرار وثیقه 250000 دلاری آزاد شد.

لی آخرین بار در 8 ژوئیه در حال خروج از Campus Walk Apartments در آکسفورد، می سی سی پی دیده شد. پلیس بر این باور است که لی در حوالی زمانی که ناپدید شد، در حال ملاقات با شخصی در آپارتمان مولی بار تریلز بود.

از آن زمان تاکنون ده ها نفر برای عدالت برای لی مبارزه کرده اند.

برایلین جانسون، دوست لی، گفت: “او بسیار اعتماد به نفس داشت و فقط حبابی پر از خنده و نور بود. او الهام‌بخشی برای جامعه ما بود. به طور طبیعی احساس می‌کردیم که وظیفه و وظیفه ماست که حالا که او نیست، او را قبول کنیم. جانسون می‌گوید که می‌تواند دیگر برای خودش تلاش کند.

مایکل نولز از ساکنان آکسفورد گفت: “با وجود اینکه شخصاً او را نمی شناختم، بارهایی که با او برخورد کردم، احساس می کردم که به نسخه جوان تری از خودم نگاه می کنم. بنابراین، به همین دلیل است که برای این کار بسیار سخت می روم.” .

اکنون که قاتل لی در حال بازداشت است، دانشجویان دانشگاه می سی سی پی ناامید شده و نگران امنیت خود هستند.

“وقتی از او رد شد، احساس امنیت می‌کرد. احساس می‌کردیم که می‌خواهیم در مورد آنچه واقعاً برای جی اتفاق افتاده است، پاسخ بگیریم. و امروز، اکنون که او آزاد شده است و ما هنوز نمی‌دانیم جسد جی لی کجاست. جانسون گفت: “این نگران کننده است. به نظر می رسد آنها تسلیم شده اند. به نظر می رسد که آنها اهمیتی نمی دهند.”

بهترین دوست لی، خوزه ریس، می‌گوید: “سوالات زیادی وجود دارد که به آنها پاسخ داده نشده است. ما هنوز در تاریکی هستیم. بسیاری از جامعه می‌ترسند زیرا کسی به سوالات ما پاسخ نداده است.” ریس ادامه داد: «و اینکه بفهمیم هرینگتون آزاد شده است ما را بیشتر می‌ترساند، زیرا فقط نشان می‌دهد که چه اتفاقی ممکن است برای کسی بیفتد و این واقعیت است که هیچ عواقبی واقعی برای او وجود ندارد.»

دوستان لی می گویند مبارزه آنها برای عدالت هنوز به پایان نرسیده است.

جانسون گفت: “ما قطعاً تمام نشده‌ایم. ما قطعاً تازه شروع کرده‌ایم و مطمئن می‌شویم که پس از صدور کیفرخواست، عدالت در مورد شخصی که این کار را انجام داده است اجرا شود. و این شخص با عواقب مواجه خواهد شد.”

از زمان ناپدید شدن لی در 8 ژوئیه، ده ها نفر در راهپیمایی ها، درب های عقب و سایر رویدادها برای افزایش آگاهی در مورد این پرونده شرکت کرده اند.

[ad_2]

Leave a reply