دموکرات های مجلس نمایندگان خواستار بازنگری در تاسیسات آب محلی هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – در بحبوحه تحقیقات در مورد بحران آب در پایتخت می سی سی پی، دو دموکرات کنگره خواستار بازنگری در تلاش های دولت فدرال برای حفظ تاسیسات آب محلی هستند.

در نامه ای به ژنرال کنترلر ژن دودارو در روز جمعه، نمایندگان. بنی تامپسون از می سی سی پی و کارولین مالونی از نیویورک از دفتر پاسخگویی دولت خواستند تا تلاش های آژانس های فدرال را برای شناسایی تاسیسات فاضلاب آسیب پذیر در برابر تعطیلی ناشی از بلایا بررسی کند.

این درخواست آخرین پیشرفت در تحقیقات مشترک امنیت داخلی مجلس نمایندگان و کمیته‌های نظارت و اصلاحات درباره بحرانی است که 150000 ساکن جکسون را برای چند روز در اواخر اوت و اوایل سپتامبر از آب جاری محروم کرد.

تامپسون و مالونی نوشتند: «بحران آب جکسون فاجعه‌ای بود که در انتظار وقوع بود، و حل نخواهد شد مگر اینکه به تلاقی تغییرات آب و هوایی و عدم سرمایه‌گذاری نسلی در شهرهای اکثریت سیاه‌پوست بپردازیم.

جکسون چندین دهه با مشکلات آب دست و پنجه نرم کرده است. پس از بارش شدید باران که در اواخر ماه اوت مشکلات در تصفیه خانه اصلی آب شهر را تشدید کرد، بیشتر شهر برای چند روز آب جاری خود را از دست داد. وقتی این اتفاق افتاد، جکسون قبلاً برای یک ماه تحت مشاوره آب جوش قرار گرفته بود، زیرا بازرسان بهداشت آب کدر پیدا کرده بودند که می‌توانست مردم را بیمار کند.

ناحیه تامپسون بیشتر جکسون را شامل می شود و او ریاست کمیته امنیت داخلی را بر عهده دارد. مالونی ریاست کمیته نظارت و اصلاحات را بر عهده دارد. آنها از این مطالعه درخواست کردند تا ارزیابی کند که چگونه آژانس حفاظت از محیط زیست و وزارت امنیت داخلی تضمین می کنند که شرکت های آب در سراسر کشور آب پاکیزه را تامین می کنند.

مالونی و تامپسون گفتند که این مطالعه به شناسایی مکان‌هایی که ممکن است برای بهبود سیستم‌های آب مشکل‌دار قبل از خراب شدن نیاز باشد، کمک می‌کند. بر اساس گزارش EPA، بیش از 600 میلیارد دلار برای بهبود زیرساخت های آب در 20 سال آینده مورد نیاز است.

تامپسون و مالونی علاوه بر شناسایی شرکت‌های آب آسیب‌پذیر، اطلاعاتی در مورد اینکه چگونه EPA و DHS برای دریافت کمک از برنامه‌های تامین مالی خود و اینکه آیا این برنامه‌ها برابری نژادی را در بر می‌گیرد، اولویت‌بندی می‌کنند، می‌خواهند. این جفت دموکرات قرار است پس از اینکه جمهوری‌خواهان مجلس اکثریت را در کنگره بعدی به دست آورند، ریاست خود را از دست خواهند داد. مالونی پس از شکست در انتخابات مقدماتی دموکرات ها در سال جاری، کنگره را ترک خواهد کرد.

آدام کومیس، یکی از کارکنان کمیته امنیت داخلی، به آسوشیتدپرس گفت که نمی تواند درباره اینکه آیا جمهوری خواهان از ادامه تحقیقات حمایت می کنند یا خیر صحبت کند. او گفت اما تحقیقات همچنان می تواند با دموکرات ها در اقلیت ادامه یابد.

روز پنجشنبه، شورای شهر جکسون به تصویب یک دستور پیشنهادی با EPA در مورد نحوه همکاری دولت فدرال با شهر برای تعمیر سیستم آب رای داد. این دستور پس از تایید توسط وزارت دادگستری به اطلاع عموم خواهد رسید که به گفته مقامات شهر حدود هفت روز کاری طول خواهد کشید.

[ad_2]

Leave a reply