دفاع در دادگاه قتل الکس مردو سخنان پایانی را بیان می کند

[ad_1]

کالتون کانتی، اس سی (WCBD) – تیم دفاعی الکس مردو چهارشنبه در محاکمه دو قتل او سخنان پایانی را بیان خواهد کرد.

مردو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

تماشا کنید: محاکمه قتل الکس موردو: مرور روز 26

بررسی های الکس مردو را بررسی کنید

کریتون واترز، دادستان ایالتی، در مجموع بیش از سه ساعت را صرف ارائه سخنان پایانی ایالت در روز سه شنبه کرد.

واترز بر چهار عاملی که به عقیده او هیئت منصفه باید در جریان مذاکرات خود در نظر بگیرد تمرکز می کند: انگیزه، وسیله، فرصت و وجدان.

او گفت که انگیزه مرداف از کشتن همسر و پسرش طوفان قریب الوقوع بود که به گفته واترز در شرف اوج گرفتن بود. پدر مردو بیمار بود، او اعتیاد به مواد افیونی داشت، او و پل در پرونده قایق در حال محاکمه بودند، جنایات مالی او در شرف فاش شدن بود و سبک زندگی معروفش در شرف فروپاشی بود. واترز گفت این شرمساری یک “تحریک شدید” برای مردو بود.

دادستان کریتون واترز در جریان محاکمه قتل الکس مردو در دادگاه منطقه کولتون در والتربورو در روز چهارشنبه، 1 مارس 2023، سخنان پایانی خود را بیان می کند. اندرو جی. Whittaker/The Post and Courier/Pool

واترز گفت مردو نیز ابزار لازم برای انجام این کار را دارد. او ادعا کرد که از سلاح های خانوادگی برای کشتن مگی و پل استفاده شده است و آنها هیچ زخم دفاعی نداشتند، به این معنی که احتمالاً مهاجم خود را می شناختند. واترز پیشنهاد کرد که مردو به‌عنوان یک وکیل، دانش لازم برای ساختن حقایق و دستکاری شرایط موقعیت را برای حمایت از روایت خود دارد.

این فرصت یک پنجره کوچک بود بین زمانی که مردو، پل و مگی همه در ساعت 8:44 بعد از ظهر در ویدیوی لانه شنیده می‌شوند و زمانی که تلفن‌های مگی و پل در ساعت 8:49 شب بی‌صدا می‌شوند.

مردو در مورد حضور در لانه‌ها در آن شب به بازرسان دروغ گفت، واترز گفت که این امر نشان دهنده احساس گناه او است. واترز بارها از خود پرسید که آخرین باری که همسر و پسرش را زنده ببیند چه پدری دروغ می گوید؟

واترز همچنین گفت که این دروغ دلیلی بر عدم اعتماد مرداف است و از هیئت منصفه خواست قربانی دیگری از دروغ های موردا نشوند.

پس از سخنان پایانی دفاع، دادستان فرصتی برای اظهار نظر خواهد داشت. پس از پایان مشاجرات، هیئت منصفه متهم می شود و بحث می تواند آغاز شود. اگر هیئت منصفه تا روز جمعه به رای نرسد، مذاکرات می تواند به آخر هفته منتقل شود. هنوز تصمیمی در مورد توقیف اعضای هیئت منصفه گرفته نشده است.


وبلاگ زنده در مورد قتل قضایی الکس موردو:

9:57 صبح – جیم گریفین، وکیل مدافع، بحث پایانی را آغاز می کند.

او می‌گوید سیستم قضایی ایالات متحده از بسیاری جهات فوق‌العاده است، اما او آرزو می‌کند که به هیئت منصفه اجازه می‌داد تا سؤال بپرسند، زیرا می‌داند که احتمالاً سؤالاتی دارند.

گریفینز می گوید که اعضای هیئت منصفه، هیئت منصفه ایده آلی بودند. آنها هر روز سر وقت بودند، فداکار بودند، دلشان برای کار، خانواده، مسئولیت های شخصی و غیره تنگ شده بود. او از آنها تشکر می‌کند و می‌گوید فداکاری‌های آنها بی‌توجه نبوده است.

او می گوید که از هیئت منصفه خواسته می شود تا یک وظیفه غیرطبیعی را انجام دهند: بی گناه یافتن یک متهم در حالی که قبلاً متهم شده است. او می گوید طبیعی است که اعتماد کنیم که نیروی انتظامی به درستی در حال بررسی و دستگیری فرد مناسب است.


9:39 صبح – دادگاه در حال جلسه است. قاضی کلیفتون نیومن اعلام کرد که هیئت منصفه شماره 785 به دلیل رفتار نادرست برکنار خواهد شد.

او می گوید که هیئت منصفه با حداقل سه نفر تماس نامناسبی داشته و نظر او را در مورد شواهدی که تاکنون ارائه شده است، ارائه کرده است.

این افراد آورده شدند و مورد بازجویی قرار گرفتند و جلسه غیرعلنی برگزار شد.

برای حفظ یکپارچگی پرونده، قاضی نیومن می گوید که هیئت منصفه برکنار و جایگزین خواهد شد.

دیک هارپوتلیان، وکیل مدافع اشاره می‌کند که افرادی که مصاحبه‌ها را انجام دادند، ماموران SLED بودند که یکی از آنها شاهد پرونده و دیگری یک مامور تحقیق بود. او می گوید این نمونه دیگری از فاجعه مشکلات SLED است.

قاضی نیومن می‌گوید که می‌فهمد، با توجه به طول مدت محاکمه و توجهی که به پرونده می‌شود، می‌داند که سخت است بیرون از دادگاه خود را افشا نکنید و وسوسه نشوید که وارد گفتگو شوید. با این حال می گوید این کار جایز نیست.

قاضی نیومن، هیئت منصفه را به دادگاه آورد و او را آزاد کرد. او می گوید که به هر حال او یک هیئت منصفه عالی بود، همیشه لبخند می زد و به نظر می رسید که درگیر پرونده است. او می‌گوید که به او پیشنهاد نمی‌کند که عمداً کار اشتباهی انجام داده است، اما به او می‌گوید که برای حفظ یکپارچگی پرونده باید اخراج شود.

او از هیئت منصفه می پرسد که آیا او چیزی را در اتاق هیئت منصفه جا گذاشته است؟ هیئت منصفه می گوید که او کیف، یک بطری آب و یک دوجین تخم مرغ را پشت سر گذاشته است. او می گوید که گروهی از هیئت منصفه تخم می خواستند، بنابراین او تخم مرغ آورد. قاضی نیومن از او می‌پرسد که آیا می‌خواهد تخم‌ها را رها کند؟ او می گوید که آنها را خواهد گرفت.

قاضی نیومن او را تشویق می‌کند که تا پایان دادگاه علنی صحبت نکند، اما می‌گوید اگر بخواهد این حق را دارد که این کار را انجام دهد.

هیئت منصفه شماره 254، یکی از دو جایگزین باقیمانده، به جای هیئت منصفه برکنار شده انتخاب شد.

در ارتباط باش:هشدارهای خبری را از این آزمایش دریافت کنید و در حال حرکت آن را تماشا کنیداخبار برنامه 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این روند.

[ad_2]

Leave a reply