دعوی مسدودسازی راه JPD: شاکیان، شهرستان در مذاکرات حل و فصل

[ad_1]

ماه ها پس از طرح دعوی در دادگاه فدرال مبنی بر اینکه برنامه مسدود کردن جاده اداره پلیس جکسون حقوق قانونی رانندگان را نقض می کند و به طور نامتناسبی بر مردم سیاه پوست و محله های کم درآمد تأثیر می گذارد، وکلای مرکز دادگستری می سی سی پی و شهر جکسون در حال تلاش برای حل این مشکل هستند. .

پالوما وو، وکیل مرکز دادگستری می سی سی پی، که همچنین معاون مدیر طرح دعوای جرج رایلی است، گفت: مذاکرات حل و فصل از اوایل ماه مارس، مدت کوتاهی پس از طرح دعوای دسته جمعی توسط مرکز، فعال بوده است.

شکایتی که در دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه جنوبی می سی سی پی علیه شهر جکسون و رئیس پلیس جیمز دیویس تنظیم شده است، هنوز به قاضی مراجعه نکرده است.

چهار شاکی در این دعوی سیاه، سفیدپوست و مختلط هستند. وو گفت، اگرچه آنها در طول بحث ها در اتاق نیستند، اما راه های بالقوه ای را برای کاهش آسیب های پست های بازرسی ارائه می دهند.

پلیس جکسون برنامه مسدود کردن جاده را “Ticket Arrest Tow” می نامد. از ابتدای سال، از آنها در سطح شهر برای بررسی اینکه آیا رانندگان دارای گواهینامه معتبر، بیمه و ثبت نام هستند استفاده می شود.

مقامات پلیس گفته‌اند که مسدود کردن جاده‌ها همچنین به افسران اجازه می‌دهد ببینند که آیا یک راننده حکم قانونی دارد یا خیر.

سندی که دیویس در فوریه به خبرنگاران گفت: “هدف ما این است که افراد تحت تعقیب را از خیابان ها بیرون کنیم.” 18. «ما هر کاری می‌کنیم تا جکسون ایمن باشد. ما افرادی داریم که تحت تعقیب قرار دارند (sic) و به دنبال آن هستیم که آنها را به دست عدالت بسپاریم.»

شاکیان می گویند که پست های بازرسی به طور نامتناسبی به افرادی آسیب می زند که توانایی مالی ندارند یا نمی توانند گواهینامه های رانندگی، ثبت نام و بیمه خودرو را به روز نگه دارند.

اعضای اتحاد می سی سی پی برای امنیت عمومی با MCJ در مورد تجربیات مردم در مورد موانع جاده و نحوه سازماندهی اعضا در مورد این موضوع تماس گرفتند.

وو گفت که مرکز شروع به بررسی موانع جاده‌ای کرد و به سرعت اقدام به طرح دعوی کرد زیرا آسیب در حال افزایش بود.

او می‌گوید: «هر بار که سدها بالا می‌رفتند، مانند یک منطقه تلفات بود.

بین ژانویه بر اساس اطلاعاتی که از اداره به دست آمده از طریق درخواست سوابق عمومی که با مرکز دادگستری می سی سی پی به اشتراک گذاشته شده بود، از 4 تا 18 مارس، افسران پلیس جکسون در مجموع 208 دستگیر شدند – 10 مورد برای جنایات، 198 مورد برای بزهکاری – از موانع راه خود.

در آن دوره، افسران پلیس جکسون نیز 1149 استناد صادر کردند و 186 وسیله نقلیه را یدک کشیدند.

اعضای ائتلاف با بیش از 80 نفر در جکسون جنوبی و غربی صحبت کردند، جایی که آنها گفتند شنیده‌اند که بسیاری از موانع در حال رخ دادن است، و دریافتند بسیاری از آنها تجربیات منفی داشتند.

مردم گفتند که احساس ناراحتی می کنند و نمی توانند به داخل و خارج از اجتماعات خود حرکت کنند. اعضای اتحاد داستانی در مورد مادری شنیدند که با فرزندانش زیر باران به خانه رفت زیرا ماشینش پس از عبور از یک ایست بازرسی یدک‌کش شده بود.

آرچی اسکیفر، جونیور، 43 ساله از مندنهال، جمعه، 8 ژوئیه 2022.

آرچی اسکیفر جونیور، 43 ساله، یکی از اعضای اتحادیه می سی سی پی برای امنیت عمومی است و بیش از 20 سال است که سازمان دهنده جامعه بوده است. وی همچنین یکی از چهار شاکی پرونده است.

او از شهرستان سیمپسون برای کار در جکسون رفت و آمد می کند و شب ها برای DoorDash در شهر غذا می دهد. اسکیفر از برنامه های رانندگی برای یافتن مسیرهای جایگزین استفاده می کند تا از موانع جلوگیری کند و سفارشات غذا را به موقع به مشتریان برساند.

پولی که اسکیفر از دو شغلش به دست می آورد به او کمک می کند تا بتواند خانه و سایر هزینه های زندگی اش را تامین کند.

او در مورد از دست دادن احتمالی درآمد حاصل از تحویل غذا یا اشتغال در صورت گم شدن خودروی خود گفت: «این امر ویرانگر خواهد بود.

هنگام تحویل غذا، اسکیفر گفت که با ساکنان جکسون ملاقات کرده است که به تحویل غذا متکی هستند، زیرا آنها اعتبار لازم برای رانندگی برای تهیه غذا را ندارند. او گفت که آن‌ها می‌ترسند که در یک سد معبر گرفتار شوند و به طور بالقوه مورد استناد یا دستگیری قرار گیرند.

مانند اسکیفر و سایر اعضای اتحاد، کمپین Poor People’s نیز معتقد است که موانع پلیس جکسون، افراد فقیر را جرم انگاری می کند.

شهردار چوکوه آنتار لومومبا در یک کنفرانس مطبوعاتی در 21 مارس گفت که کمپین مردم فقیر با شهر کار می کند و چادرهایی را در نزدیکی پست های بازرسی برای ارائه اطلاعات به افرادی که ممکن است مجوز یا اسناد دیگری نداشته باشند، برپا کرده است.

اصلاحیه چهارم از شهروندان در برابر جستجوها و توقیفات غیرمنطقی توسط دولت محافظت می کند. وو گفت که توقف ترافیک توسط پلیس باید با سوء ظن منطقی یا علت احتمالی پشتیبانی شود.

او گفت که دادگاه عالی در سال 2000 حکم داد که از موانع برای کنترل جرایم عمومی نمی توان استفاده کرد، اما مجریان قانون می توانند از آنها برای بررسی مجوزها، بیمه خودرو و ثبت نام استفاده کنند.

وو گفت که موانع عمومی با مردم طوری رفتار می کنند که انگار گناهکار هستند، در حالی که همیشه اینطور نیست.

در یک پرونده قضایی در تاریخ 1 ژوئیه، شهر اکثر ادعاهای شکایت را رد کرد، از جمله اینکه مسدود کردن جاده ها خلاف قانون اساسی است، محله های اکثریت سیاه پوستان و محله های کم درآمد را هدف قرار می دهند و با مردم به عنوان مظنون رفتار می شود که در آنها رانندگی می کنند.

شهرداری در پاسخ خود گفته است: «هر گونه جراحت، خسارت یا محرومیتی که شاکی ادعا یا متحمل شده است، ناشی از عدم اقدام معقول شاکی یا اجتناب یا کاهش این آسیب، خسارت یا محرومیت بوده است».

علاوه بر این، شهر می‌گوید که از شکایت تحت قانون ادعاهای جرم می‌سی‌سی‌پی و از طریق مصونیت واجد شرایط مصون است، که بیان می‌کند طبق اسناد دادگاه، اگر کارمند دولتی در محدوده شغل خود عمل کرده باشد، نمی‌توان شکایت کرد.

کاتوریا مارتین، دادستان شهر، که دفترش درگیر مذاکرات حل و فصل با مرکز دادگستری می سی سی پی است، در ایمیلی گفت که شهر در مورد دعاوی در حال انتظار اظهار نظری نمی کند. سام براون افسر اطلاعات عمومی اداره پلیس جکسون به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

با نگاهی به آینده، اسکیفر و اعضای اتحاد می سی سی پی برای امنیت عمومی مایلند موانع جاده ای را به شیوه ای عادلانه تر مورد استفاده قرار دهند. او گفت که این می‌تواند به این معنی باشد که جایی که آنها قرار می‌گیرند در یک دوره زمانی معین در میان حوزه‌ها می‌چرخند و موانع جاده‌ها نیز می‌توانند در محله‌های عمدتاً سفیدپوست مانند Belhaven یا Eastover قرار بگیرند.

اسکیفر گفت که پلیس جکسون می‌تواند اطلاعات و منابعی را با افرادی که نیاز به تمدید گواهینامه رانندگی دارند به اشتراک بگذارد یا به افراد اجازه دهد به جای یدک‌کشیدن وسیله نقلیه خود، با یکی از اعضای خانواده تماس بگیرند تا آن را به آن تحویل دهند.

او گفت که پلیس همچنین می‌تواند از احتیاط برای عدم استناد یا دستگیری کسی استفاده کند و افزود که یک هشدار می‌تواند در برخی شرایط کارساز باشد.

اسکیفر گفت: “شفقت داشته باش.”

یادداشت سردبیر: رئیس و مدیر عامل مرکز عدالت می سی سی پی ونگلا ام. وید در هیئت امنای می سی سی پی امروز خدمت می کند.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply