دستور فوری: پزشکان باید برای سیفلیس در بارداری در می سی سی پی آزمایش کنند

[ad_1]

بر اساس یک دستور اضطراری که اخیراً صادر شده است، می سی سی پی اکنون از پزشکان می خواهد که بیماران را برای سیفلیس در دوران بارداری آزمایش کنند تا در پاسخ به نرخ هشداردهنده کودکانی که با این عفونت متولد می شوند.

می سی سی پی یکی از شش ایالتی بود که طبق قانون نیازی به غربالگری سیفلیس نداشت. در همین حال، این ایالت در شش سال منتهی به سال 2021 بیش از 900 درصد افزایش نوزادان مبتلا به سیفلیس را داشته است، یک بیماری مقاربتی که می تواند در دوران بارداری به نوزاد منتقل شود و باعث مشکلات رشد و گاهی مرگ شود.

روز چهارشنبه، هیئت بهداشت می سی سی پی یک دستور اضطراری 120 روزه صادر کرد و برنامه هایی برای تغییر دائمی قوانین آزمایش ایالت در آن دوره صادر کرد. هیئت مدیره در جلسه ژوئیه خود در مورد این تغییرات قوانین رای خواهد داد.

دکتر پل بایر، اپیدمیولوژیست ایالتی، در جلسه روز چهارشنبه به هیئت بهداشت گفت: «این نبردی است که برای ما به دست آمده است. ما طی سال‌ها فراز و نشیب‌های زیادی را در مورد سیفلیس دیده‌ایم… قبل از اینکه بتوانیم بر میزان سیفلیس تأثیر بگذاریم نشان دادیم.»

دستور دولتی از پزشکان و پزشکانی که مراقبت های دوران بارداری را ارائه می دهند می خواهد که تمام بارداری ها را در سه ماهه اول یا در زمان اولین ویزیت قبل از زایمان و دوباره در سه ماهه سوم و در زمان زایمان آزمایش کنند تا اطمینان حاصل شود که درمان موارد مثبت از دستورالعمل های زیر پیروی می کند. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری و مواردی که در دوران بارداری شناسایی شده اند به وزارت بهداشت ایالتی گزارش می شوند.

Beyer گفت که آزمایش مجدد برای اطمینان از این است که “ما اجازه نمی دهیم یک مورد قابل درمان از شکاف ها عبور کند.”

بدون انجام غربالگری های اجباری، برخی از مادران از دریافت این بیماری شوکه می شوند. حتی اگر هیچ علامتی نداشته باشند، عفونت همچنان می تواند روی فرزندشان تأثیر منفی بگذارد.

درمان با پنی سیلین در طول سه ماهه اول یک فرد مبتلا به سیفلیس منجر به مثبت ترین نتیجه برای کودک در بدو تولد می شود. بدون درمان، نوزادان می توانند با عوارض مادام العمر و ناهنجاری های بزرگ متولد شوند.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply