در حالی که دادگاه قتل الکس مرداگ وارد روز دهم می شود، شهادت شاهدان ادامه دارد

[ad_1]

فید زنده از محاکمه قتل الکس مرداگ را در بالا تماشا کنید. رایلی بنسون خبرنگار را دنبال کنید @realrileybenson در توییتر برای به روز رسانی از Walterboro. تیبرای پوشش کامل اخبار در ساعت های 16، 17 و 18 با خبر 2 تماس بگیرید. برای وبلاگ زنده به پایین بروید.

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – انتظار می رود که شاهدان بیشتری بدون هیئت منصفه روز جمعه ارائه شوند، زیرا ایالت تلاش می کند انگیزه ای را در محاکمه قتل الکس مرداگ مشخص کند.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز نهم

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

دادستان های ایالتی به دنبال اعتراف به شهادت در مورد جرایم مالی ادعایی مرداگ هستند و استدلال می کنند که شواهد از وضعیت روحی مرداو در شب قتل صحبت می کند، زیرا به نظر می رسد سوء رفتارهای مالی او در آنچه آنها به عنوان “طوفان کامل” توصیف می کنند، به اوج می رسد.

آنها همچنین می گویند که این الگوی رفتار بد و تمایل به اشتباه کردن حتی نزدیک ترین افراد به او را ایجاد می کند.

در همین حال، دفاعیات مورداگ استدلال می‌کند که این نظریه غیرمنطقی است. آنها می گویند مردا از قتل همسر و پسرش سودی نخواهد داشت و مطمئناً بار مالی او را کم نمی کرد. تیم مرداو ادعا می کند که این اقدام تلاشی از سوی دادستان برای گیج کردن هیئت منصفه و طولانی کردن محاکمه است، زیرا آنها همچنان به شواهدی دست می یابند که مستقیماً مرداو را به قتل ها مرتبط می کند.

انتظار می رود دادگاه در ساعت 9:30 صبح جمعه از سر گرفته شود، اما هیئت منصفه تا بعداً دعوت نمی شود. انتظار می رود شاهدان بیشتری از قانون 404 در صبح شهادت دهند.


وبلاگ زنده محاکمه قتل الکس مردادو:

9:40 صبح – دادگاه در حال برگزاری است. یان مالینوفسکی، رئیس و مدیر عامل بانک دولتی پالمتتو بدون حضور هیئت منصفه در جایگاه حاضر می شود. او پس از برکناری راسل لافیت از ریاست و مدیرعاملی این سمت را بر عهده گرفت. قبل از تصدی این نقش، مالینوفسکی به عنوان معاون اجرایی و نظارت بر عملیات در شعب در منطقه بوفورت فعالیت می کرد.

مالینوفسکی در ژوئن 2021 دبیر کمیته اجرایی بود.

دادستان ایالت کریگتون واترز رونوشتی از صورتجلسه جلسه کمیته اجرایی 12 آگوست 2021 را ارائه می دهد که در طی آن موضوع اصلی بحث، رابطه مرداو با بانک بود. مرداو تا آن تاریخ 4.2 میلیون دلار به بانک بدهکار بود.

مالینوفسکی می‌گوید این جلسه به این دلیل رخ داد که نوریس لافیت ایمیلی را در 9 آگوست 2021 ارسال کرد و درخواست کرد که حسابداری کامل از رابطه مردا با بانک ارائه شود.

اندکی بعد، مبلغ 400000 دلار توسط راسل لافیت به حساب مرداو واریز شد. واترز این معامله را «خارج از دفتر» توصیف کرد. حساب مردو نزدیک به 350000 دلار اضافه برداشت بود. 20000 دلار از آن به چک منتقل شد.

یک کپی از صورتجلسه هیئت مدیره در 20 ژوئیه 2021 نیز ارائه شده است. واترز می پرسد که آیا سابقه بحثی در مورد وام به مردا وجود دارد یا خیر. مالینوفسکی می گوید نه.


در ارتباط باش:دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت بابرنامه NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.



[ad_2]

Leave a reply