در اینجا 2 برنامه رایگان وجود دارد که می توانند در هزینه بنزین صرفه جویی کنند

[ad_1]

دنور (KDVR) – طبق گزارش AAA، قیمت بنزین در سراسر کشور همچنان در حال افزایش است و میانگین ملی برای یک گالن سوخت معمولی اکنون به 4.91 دلار رسیده است.

اگر به دنبال آرامش در پمپ هستید، برخی از برنامه های رایگان وجود دارد که می توانید برای کمک به آنها دانلود کنید.

رفیق گازی

برنامه Gas Buddy منابع متعددی را برای صرفه جویی در هزینه فراهم می کند. پس از دانلود برنامه، می توانید کارت GasBack رایگان خود را سفارش دهید. فقط باید به یک حساب بانکی شخصی مرتبط باشد. همچنین باید اطلاعات گواهینامه رانندگی خود را برای تأیید هویت خود ارائه دهید.

گاز بادی اظهار داشت: “GasBack پول رایگان برای بنزین است که از خریدهای روزمره به دست می آید. کسب GasBack آسان است و به طور خودکار در پمپ پمپ بنزین ها در سراسر کشور اعمال می شود.”

وقتی کارت GasBack را دریافت کردید، می‌توانید آن را برای پرداخت هزینه بنزین بکشید. طبق گفته Gas Buddy، این کارت همچنین تا 25/0 دلار در هر گالن صرفه جویی خواهد کرد.

علاوه بر این، این برنامه به شما این امکان را می دهد که در هر کجا که هستید ارزان ترین قیمت بنزین را پیدا کنید. همچنین می توانید با خرید در اپلیکیشن، خریدهای روزانه خود را به گاز رایگان تبدیل کنید.

وارونه

اپلیکیشن رایگان دیگری که می تواند در پمپ صرفه جویی کند Upside است.

“هر طور که معمولاً انجام می دهید (با کارت اعتباری یا بدهی) پرداخت می کنید و پول نقد مستقیماً به حساب Upside شما واریز می شود. هیچ محدودیتی در میزان درآمد شما وجود ندارد – Upside حتی با سایر کوپن ها، تخفیف ها و وفاداری نیز کار می کند. برنامه ها! ” Upside توضیح داد.

این برنامه می گوید که می توانید تا .25 دلار در هر گالن صرفه جویی کنید.

بر اساس گزارش Upside، در اینجا نحوه عملکرد آن به شرح زیر است:

  1. پیشنهادات محلی را در مورد همه چیز، از قیمت بنزین گرفته تا رستوران ها و همه چیز در این بین، پیدا کنید.
  2. طبق معمول پرداخت کنید: همانطور که در نقاط مورد علاقه در شهر خرید می کنید و با هر کارت اعتباری یا نقدی پرداخت کنید.
  3. برای ثبت نام خرید خود وارد شوید و در راه باشید. (اگر نمی توانید وارد شوید، فقط یک عکس از رسید خود بگیرید و آن را در برنامه آپلود کنید.)
  4. پول نقد دریافت کنید و هر زمان که خواستید از طریق PayPal، کارت هدیه الکترونیکی یا مستقیماً به حساب بانکی خود پول نقد کنید.

Upside گفت که می توانید پول نقد را در بیش از 45000 مکان در سراسر کشور پس بگیرید.

پاداش سوخت

بسیاری از پمپ بنزین‌ها، مانند Exxon، Shell و Phillips 66، هنگام استفاده از برنامه‌های آنها، پاداش سوخت نیز ارائه می‌دهند. همچنین خواربار فروشی هایی وجود دارند که بر اساس میزان پولی که خرج می کنید، تخفیف هایی برای سوخت ارائه می دهند.

Costco و Sam’s Club به اعضای خود قیمت بنزین را نیز با تخفیف ارائه می دهند. عضویت سالانه در Costco از 60 دلار شروع می شود. عضویت سالانه در Sam’s Club از 45 دلار شروع می شود.

[ad_2]

Leave a reply