درگیری رهبران جکسون در تالار شهر بر سر جمع آوری زباله

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – در بحبوحه اختلافات طولانی مدت جکسون در مورد زباله ها، کنت استوکس، عضو شورا، بخش 3، سالن شهرداری را برگزار کرد تا به ساکنان فرصتی بدهد تا نگرانی های خود را بیان کنند.

استوکس از وکیل شورای شهر جکسون دعوت کرد تا با همسایگان درباره جدیدترین اخبار جمع آوری زباله پایتخت صحبت کند.

من ساعتی 675 دلار شارژ می کنم. سیتی جکسون بهشون تخفیف دادم آنها به من 325 دلار پرداخت می کنند. دشون مارتین، وکیل دادگستری، گفت: این نوع پول نباید نصیب وکلا شود، وقتی که شهر ما نیاز مبرمی دارد.

هرکسی از حضور در جلسه استقبال می کرد، اما استوکس انتظار نداشت که شهردار Chokwe A. Lumumba حاضر شود و طرف بحث خود را به اشتراک بگذارد. تنش بین لومومبا و مارتین وجود داشت.

“اگر می خواهید بدانید، “شهردار، چرا فقط به فروشنده بعدی نمی روید؟” چرا فقط به فروشنده بعدی مراجعه نمی‌کنید؟ اول، این نقض تماس‌های ما است و دوم اینکه هزینه بیشتری برای شما خواهد داشت.» Lumumba گفت.

ساکنان از اختلافات بین رهبران شهر خسته شده اند. آنها گفتند فقط می خواهند زباله هایشان جمع شود.

هاوارد دریک که در جکسون زندگی می کند، گفت: “امیدوارم آنها به سراغ فروشنده ای بیایند که از فروشنده با قیمتی مراقبت کند تا هزینه ای برای مالیات دهندگان یک دست و یک پا نداشته باشد زیرا آنها اکنون در رنج هستند.”

Richard’s Disposal ارزان‌ترین ارائه‌دهنده جمع‌آوری دو بار در هفته با چرخ دستی بود و مدیریت زباله ارزان‌ترین ارائه‌دهنده جمع‌آوری دو بار در هفته بدون چرخ دستی بود.

استوکس در جریان رای گیری روز شنبه در مورد قرارداد شش ساله با ریچارد دیسپال رای ممتنع داد. او گفت که به طور خاص با این شرکت مخالف نیست، اما مخالف داشتن چرخ دستی است.

«چیزی که افراد ریچارد نمی‌فهمند، اگر با این سطل‌های زباله شروع کنند، چقدر طول می‌کشد که این افراد بیکار شوند؟ در سراسر کشور می بینید. وقتی آنها آن سطل های زباله را داشته باشند، دیر یا زود این کامیون های برقی را خواهند داشت که آن جعبه را برمی دارند و خالی می کنند.

رهبران شهر هنوز در تلاش برای یافتن راه حل های کوتاه مدت و بلند مدت برای جمع آوری زباله هستند.

[ad_2]

Leave a reply