ددلاین در آستانه تبدیل شدن به اولین میلیونر سال پاوربال است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – خودی های لاتاری می سی سی پی تنها چهار روز دیگر فرصت دارند تا در قرعه کشی سفری با هزینه های پرداخت شده به شهر نیویورک شرکت کنند و فرصتی برای تبدیل شدن به اولین میلیونر سال پاوربال داشته باشند.

با نزدیک شدن به مهلت ثبت نام در 30 سپتامبر، هنوز زمان برای ثبت نام برای تبدیل شدن به یک بخت آزمایی و دریافت فرم ورود وجود دارد. این تبلیغات شامل یک جایزه بزرگ سفر با هزینه به نیویورک برای دو، سه شب در هتل تایمز اسکوئر، شام خوش آمدگویی، سرگرمی منحصر به فرد، شام و سرگرمی شب سال نو، خرج کردن 1000 دلار، دو کیسه هدیه، حمل و نقل زمینی به و از فرودگاه های نیویورک، هتل ها و فعالیت ها در نیویورک و واجد شرایط بودن برای قرعه کشی 1 میلیون دلاری در طول پخش زنده “شب سال نوی دیک کلارک”.

علاوه بر تبلیغات پاوربال، لاتاری می سی سی پی به صورت تصادفی برندگان جایزه دوم، سوم، چهارم و پنجم را برای دریافت 10000 دلار، 5000 دلار، 2500 دلار و 1000 دلار وجه نقد انتخاب می کند.

هرکسی که زودتر ثبت‌نام می‌کرد، این شانس را داشت که در سه طرح «پرنده اولیه» که در 9 سپتامبر، 16 سپتامبر و 23 سپتامبر برگزار شد، 1000 دلار برنده شود. برندگان از ساردیس، سنترویل و بلو مانتین بودند.

بازیکنان می توانند با کلیک کردن بر روی اینجا ثبت نام کنند تا در بخت آزمایی Mississippi Insider باشند. تنها یک ورود به هر آدرس ایمیل مجاز است و شرکت کنندگان باید 21 سال یا بیشتر داشته باشند.

هر برنده از طریق پست تایید شده مطلع خواهد شد.

در همین حال، جکپات ها در بازی های قرعه کشی همچنان رو به رشد هستند. جکپات پاوربال دوشنبه شب 285 میلیون دلار با ارزش نقدی 151.2 میلیون دلار تخمین زده می شود. جکپات Mega Millions سه‌شنبه‌شب 325 میلیون دلار با ارزش نقدی 172.4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود و جک‌پات می‌سی‌سی‌پی Match 5 در سه‌شنبه شب ارزش تخمینی 82000 دلار دارد.

[ad_2]

Leave a reply