دختر ترنس فارغ التحصیلی در می سی سی پی پس از اینکه به او گفته شد که مانند پسران لباس بپوشد، فارغ التحصیل نمی شود

[ad_1]

جکسون، خانم (AP) – یک وکیل خانواده این دختر روز شنبه گفت که یک دختر ترنسجندر در می سی سی پی در مراسم فارغ التحصیلی دبیرستان خود شرکت نکرد زیرا مقامات مدرسه به او گفته بودند که مانند پسران لباس بپوشد و یک قاضی فدرال مانع از تصمیم این مقامات نشد.

لیندا موریس، وکیل کارکنان پروژه حقوق زنان اتحادیه آزادی‌های مدنی آمریکا، گفت: حکمی که اواخر روز جمعه توسط قاضی منطقه ای ایالات متحده تیلور مک نیل در گلفپورت، می‌سی‌سی‌پی صادر شد، «به همان اندازه که ناامیدکننده است، پوچ است».

موریس گفت: “موکل ما به دلایل آشکارا تبعیض آمیز شرمسار و تحقیر شده است و خانواده او از یک نقطه عطف در زندگی دختر خود محروم شده اند.” هیچ کس نباید به خاطر جنسیتش مجبور شود که فارغ التحصیلی را از دست بدهد.»

ACLU تأیید کرد که دختر 17 ساله – که در اسناد دادگاه فقط با حروف اول او LB شناسایی شده است – مراسم روز شنبه برای دبیرستان مرکزی هریسون در گلفپورت، در حدود 160 مایلی (260 کیلومتری) جنوب جکسون را از دست خواهد داد.

به گفته وین کلارک، وکیل ناحیه مدرسه هریسون، دانش آموز “شرایط دریافت دیپلم را برآورده کرده است.”

ACLU روز پنجشنبه از ناحیه دانش آموز و والدینش شکایت کرد، پس از آن که کلی فولر، مدیر مرکزی هریسون و میچل کینگ، سرپرست ناحیه مدرسه به LB گفتند که او باید از کد لباس پسران پیروی کند. انتظار می رود که سالمندان پیراهن سفید و شلوار مشکی بپوشند و دختران لباس سفید بپوشند.

LB لباسی برای پوشیدن با کلاه و لباس مجلسی خود انتخاب کرده بود. این دادخواست می گوید که LB در کلاس ها و رویدادهای فوق برنامه در سرتاسر دبیرستان، از جمله جشن جشن سال گذشته، لباس می پوشید، و او نباید در هنگام فارغ التحصیلی با تبعیض مواجه شود.

کینگ به مادر LB گفت که این نوجوان نمی تواند در مراسم فارغ التحصیلی شرکت کند، مگر اینکه LB “شلوار، جوراب و کفش، مانند یک پسر” بپوشد.

کلارک روز جمعه در اسناد دادگاه نوشت که شرکت در مراسم فارغ التحصیلی داوطلبانه است و از نظر قانون اساسی یک حق حمایت شده برای هیچ دانش آموزی نیست.

[ad_2]

0 comments to دختر ترنس فارغ التحصیلی در می سی سی پی پس از اینکه به او گفته شد که مانند پسران لباس بپوشد، فارغ التحصیل نمی شود

Leave a reply