دانلود با doi

همچنین می توانید از پایگاه داده های کتابخانه ای مانند JSTOR و EBSCO برای یافتن مقالات آنلاین استفاده کنید. برای جستجوی مقالاتی در مورد موضوعات خاص در یک پایگاه داده یا کتابخانه، اطلاعات خاصی در مورد اعتبار نویسنده، فهرستی از منابع کتابشناختی یا زبان رسمی قرار دهید. راه‌های زیادی برای انتشار یک مقاله با بررسی همتایان وجود دارد. برخی از نمونه ها عبارتند از انتشار در مجلات دانشگاهی و روزنامه ها. در مورد مقالات مجلات مطالعه کنید، تفاوت بین مقالات و مقالات تحقیقاتی را شناسایی کنید و نمونه ها را مرور کنید.

دانلود یک مقاله علمی

می توانید با جستجو در عنوان مجله، مرور وب سایت مجله یا استفاده از پایگاه داده کتابخانه، مقالات مجلات را بیابید. برای بررسی اینکه آیا یک مجله در معرض بررسی همتایان است، می توانید از صفحه وب موسسه بازدید کنید یا از دسترسی کتابخانه خود به فهرست مجلات اولریش استفاده کنید. کتابخانه کالج شما به پایگاه داده های بزرگی از نسخه های آنلاین مقالات مجلات دسترسی دارد. بسیاری از پایگاه های داده دارای کادری هستند که می توانید آن را برای “بررسی همتا” بررسی کنید که به شما کمک می کند نتایج خود را محدود کنید. این صفحه شامل اسناد نمونه فرمت شده در APA 7th Edition است.

دانلود رایگان مقالات

آنها معمولاً توسط دانشگاهیان و محققانی نوشته می شوند که کار خود را برای بررسی همتا توسط سایر دانشگاهیان ارسال کرده اند. به طور کلی، مقاله ژورنال، مقاله ای دانشگاهی است که برای چاپ در یک مجله دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفته و پذیرفته شده است. یک مقاله پژوهشی ممکن است در یک مجله منتشر شود یا برای چاپ در مجلات ارسال شود، اما توسط همتایان بررسی و برای چاپ پذیرفته نخواهد شد. هنگام استفاده از مقالات مجلات، مهم است که به منبع اعتبار داده شود.

دانلود رایگان اردبیل

این معادل ادبی پوشیدن کت و شلوار مناسب دانلود مقاله برای مصاحبه شغلی است. دوم، نشان می دهد که شما به اندازه کافی به کار دیگران احترام می گذارید تا به آنها اعتبار مناسبی برای آن قائل شوید. در نهایت، به خواننده کمک می‌کند تا اگر می‌خواهد درباره موضوع شما بیشتر بداند، مطالب بیشتری را بیابد.

دانلود رایگان مقالات انگلیسی

استنادهای مختصری که در متن مقاله شما گنجانده شده است با استنادهای دقیق تر موجود در انتهای مقاله در بخش مراجع مطابقت دارد. استنادهای درون متنی اطلاعات اولیه را ارائه می دهند – نام نویسنده، تاریخ انتشار، و شماره صفحه، در صورت نیاز – در حالی که بخش منابع اطلاعات کتابشناختی جامع تری را ارائه می دهد. مجدداً، این اطلاعات به خواننده این امکان را می دهد که منابعی را که ذکر کرده است دنبال کند و در صورت تمایل بیشتر در مورد موضوع مطالعه کند. صفحه مرجع APA بعد از متن مقاله شما اما قبل از هر مکملی قرار می گیرد. در اینجا تمام منابعی را که در مقاله خود ذکر کرده اید (از طریق استنادات متنی APA) فهرست می کنید. APA دستورالعمل هایی را برای قالب بندی مراجع علاوه بر خود صفحه ارائه می دهد.

سایت اردبیل مقاله

رشته های مبتنی بر علوم انسانی مانند انگلیسی، هنر، تاریخ و فلسفه از فرمت MLA یا شیکاگو استفاده می کنند. علوم اجتماعی از قالب APA یا شیکاگو استفاده می کنند، در حالی که علوم فیزیکی و طبیعی از شیکاگو استفاده می کنند. در اینجا چند نمونه از نقل قول های مورد استفاده در مقالات مجلات مختلف آورده شده است. مقالات مجلات عموماً از قالب خاصی شامل چکیده، مقدمه، روش، یافته‌ها، بحث و نتیجه‌گیری پیروی می‌کنند. برای پاسخ به یک سوال خاص باید یک مقاله روزنامه نوشته شود. فرآیند نوشتن یک مقاله ژورنالی ممکن است برای برخی افراد دشوار باشد، زیرا از آن‌ها می‌خواهد که یافته‌های خود را به شیوه‌ای سازماندهی شده ارائه کنند و در عین حال شواهدی برای ادعاهای خود ارائه دهند.

سایت مقاله

بیشتر دستورالعمل های موجود در کتابچه راهنمای انتشارات هم برای دست نوشته های حرفه ای و هم برای پایان نامه های دانشجویی اعمال می شود. با این حال، دستورالعمل های خاصی برای اسناد حرفه ای و دانشجویی، از جمله فرمت های صفحه عنوان حرفه ای و دانشجویی وجود دارد. همه نویسندگان باید با شخص یا نهادی که مقالات خود را برای آن ارسال می‌کنند (مثلاً ناشر یا مربی) برای راهنمایی غیر یا علاوه بر مواردی که توسط APA Style مشخص شده است، مشورت کنند. برای یک مقاله کوتاه، ممکن است دریابید که عناوین سطح 1 کافی هستند. اسناد طولانی تر یا پیچیده تر ممکن است به سرفصل های سطح 2 یا دیگر سرفصل های سطح پایین تر برای سازماندهی واضح اطلاعات نیاز داشته باشند.

مقالات لاتین

این نمونه مقالات استانداردهای قالب APA را برای انواع مختلف مقالات حرفه ای ترسیم می کند. بسته به ماهیت کسب و کار، اسناد حرفه ای می توانند حاوی عناصر مختلفی باشند. نویسندگانی که به دنبال انتشار هستند باید به دستورالعمل‌های نویسندگان مجله یا دستورالعمل‌های ارسال دست‌نوشته برای الزامات خاص و/یا بخش‌هایی برای گنجاندن مراجعه کنند.

Leave a reply