دانش آموز محلی در حال تسلیح معلمان است

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک دانش آموز می سی سی پی در حال بررسی بحث در مورد مسلح کردن معلمان در تلاش برای جلوگیری از تیراندازی در مدرسه است.

جدیدترین تیراندازی در مدرسه در Uvalde، تگزاس، دو بحث عمده را در سراسر کشور برانگیخت. کنترل اسلحه و مسلح کردن معلمان

لورا رنفرو به تازگی از دبیرستان Pelahatchie فارغ التحصیل شده است و می گوید که علیرغم تلاش های مدرسه، ایمنی همیشه یکی از دغدغه های دانش آموزان بوده است.

«در ابتدای سال، مدرسه ویدیوهایی درباره سندی هوک آپلود می‌کند تا به بچه‌ها آموزش دهد. رنفرو گفت: قطعاً مواقعی وجود داشته است که من و دانش‌آموزان اطرافم نسبت به آن به ویژه در طول تمرین‌های مدرسه احساس اضطراب کرده‌ایم.

مایکل گست، نماینده ایالات متحده معتقد است که مسلح کردن کارکنان مدرسه به توقف تیراندازی در مدرسه کمک می کند، به خصوص که یکی از مدیران عامل تیراندازی در دبیرستان پرل در سال 1997 بود.

مهمان گفت: “اجازه دهید معلمان در کلاس درس مسلح شوند، نه اینکه معلمان را ملزم به مسلح شدن کنید.” “اگر ما افرادی را داشتیم که معلمان سایت هستند، مدیرانی که از نظر تاکتیکی برای مقابله با این وضعیت آموزش دیده بودند، پاسخ سریع تری خواهیم داشت.”

اما رنفرو گفت که او و سایر دانش‌آموزان از داشتن اسلحه در کلاس‌هایشان احساس امنیت نمی‌کنند.

“این فقط به طور کلی یک خطر واقعا بزرگ است. منظورم این است که شما نمی خواهید اسلحه در اختیار دانش آموز یا حتی کارگر دیگری باشد که قصد خشونت آمیز دارد. من فکر می‌کنم در کل، جلوگیری از تیراندازی در مدارس به قوانین اسلحه بستگی دارد.»

هر دو موافق هستند که مناطق مدرسه می توانند برای اطمینان از ایمنی دانش آموزان کارهای بیشتری انجام دهند.

مدارس باید امنیت بیشتری با فناوری و پرسنل امنیتی داشته باشند. من فکر می کنم باید یک احساس امنیت روانی نیز در مدارس اعمال شود. بنابراین، مدارس باید محیط مثبتی داشته باشند که در آن به نیازهای سلامت روان رسیدگی شود و دانش‌آموزان برای گفتگو درباره احساسات خود احساس امنیت کنند.

«بسیاری از مدارس قدیمی ما، ممکن است سیستم‌های دوربین نداشته باشند که در آن مدیر بتواند بر آنچه در جریان است نظارت کند. بسیاری از مدارس ما چندین ورودی و خروجی دارند. مهمان گفت: ما باید مطمئن شویم که با فناوری مدرن می‌توانیم آن چیزها را تنها با فشار یک دکمه قفل کنیم.

این نماینده کنگره گفت که این بحث ها احتمالا به کنگره خواهد رسید. او گفت که از گزینه تسلیح و آموزش معلمان حمایت خواهد کرد، اما از قوانین سختگیرانه فدرال اسلحه حمایت نخواهد کرد.

مهمان معتقد است که قوانین اسلحه باید در سطح ایالتی و محلی تصمیم گیری شود.

[ad_2]

Leave a reply