دانشجویان ایالت جکسون تحت تاثیر بحران آب

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) در تلاش است تا از آخرین بحران آب که شهر جکسون را تحت تأثیر قرار داده است، خلاص شود.

دانش آموزان روز پنجشنبه به آموزش حضوری بازگشتند. رهبران گفتند که هر کاری که می توانند برای کمک به دانشجویان در داخل و خارج از دانشگاه انجام می دهند.

“ما می خواهیم دانش آموزان ما روی اهداف و دستاوردهای تحصیلی خود تمرکز کنند، نه اینکه چگونه می توانند دندان های خود را مسواک بزنند و چگونه دوش می گیرند. بنابراین، این یک چالش است که مطمئن شویم که ما” روحیه دانش‌آموزان را حفظ می‌کنیم، سلامت روحی و جسمی دانش‌آموزان خود را حفظ می‌کنیم، و همچنان مطمئن می‌شویم که روی این موسسه بزرگ متمرکز شده‌ایم.» فرانسی براون مک کلور، معاون دانشجویی JSU.

اگرچه گزینه های غذاخوری در سال های اخیر گسترش یافته است، دانشگاه به سالن غذاخوری اولیه در محوطه دانشگاه محدود شده است.

دانشگاه همچنین دوش های قابل حمل موقتی را برای استفاده دانشجویان در خارج از درها آورده است. با این حال، دانشجویان قادر به شستشوی لباس در محوطه دانشگاه نیستند.

ما نمی‌توانستیم امکانات خشک‌شویی‌مان را روشن کنیم زیرا آب نداشتیم. و اولویت ما، پس از بازگشت فشار آب، این بود که مطمئن شویم که می‌توانیم آن را برای دانش‌آموزان برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی و دوش گرفتن حفظ کنیم. و به همین ترتیب. ، ما اکنون در حال تلاش برای آزمایش امکانات لباسشویی خود هستیم تا مطمئن شویم که این خطوط را از بین می بریم و آنها می توانند از آن امکانات خشکشویی به روشی ایمن و سازنده استفاده کنند. ما همچنین با شرکت های همسایه همکاری می کنیم تا براون-مک کلور گفت: مطمئن شوید که می‌توانیم خدمات خشک‌شویی را برای دانشجویان خود دریافت کنیم که قرار است امروز بعدازظهر برای دانشجویان پردیس خود ارائه کنیم، اما امیدواریم که در هفته آینده امکانات خشک‌شویی خود را در محوطه دانشگاه راه‌اندازی کنیم.»

[ad_2]

Leave a reply