دانشجویان از برنامه ساخت جوانان جکسون فارغ التحصیل می شوند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – شرکت توسعه جامعه وست جکسون مراسم فارغ التحصیلی را برای برنامه ساخت جوانان خود، برنامه ای که از دانشگاه ایالتی جکسون (JSU) سرچشمه می گیرد، برگزار کرد.

این یک دوره پیش کارآموزی است که به بیش از هزار جوان بین سنین 16 تا 24 سال که تحصیل را رها کرده اند خدمات داده و مسیرهای شغلی و آموزش رهبری را برای آنها فراهم کرده است.

CDC یک سازمان غیرانتفاعی خصوصی و اولین برنامه ای است که برای Youth Build در ایالت کمک هزینه دریافت می کند.

“برنامه ساختن جوانان یک برنامه پیش از کارآموزی است که به ما امکان می دهد دانش آموزان 16 تا 24 ساله را که از دبیرستان بازمانده اند، نه بچه های بد، نه بچه های بد، بلکه افرادی که از دبیرستان رها شده اند، همراه کنیم. پس از آن، آنها باید سایر معیارهای واجد شرایط بودن را برای ورود داشته باشند. باید درآمد پایینی داشته باشند. ماموریت توسعه مجدد و احیای منطقه که حدود 520 هکتار از دانشگاه ایالتی جکسون است. اهداف ما توسعه مسکن، توسعه اقتصادی، جوانان بود. لیندا کارتر، مدیر عامل و مدیر اجرایی، گفت: رهبری و توسعه آموزشی.

این برنامه 50 درصد آموزش، 40 درصد ساخت و ساز و 10 درصد مهارت های زندگی، مهارت های شغلی و مهارت های اجتماعی است.

حدود 62 فارغ التحصیل گواهینامه های خود را از این برنامه دریافت کردند که مربوط به سال 2020 است و همچنین گواهینامه های GED، گواهینامه های CNA، گواهینامه های PAC و موارد دیگر را دریافت کردند.

[ad_2]

Leave a reply