دانشجویان آلابامایی در بحبوحه بحران به جکسون آب می‌رسانند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک گروه جوانان آلابامایی روز شنبه چهار ساعت و نیم سفر کردند تا آب بطری شده را برای جکسونیایی ها بیاورند.

نوجوانان دارای برنامه رهبری Z Factor در شفیلد، آلاباما زود از خواب بیدار شدند تا 13000 پوند آب بطری را برای افراد نیازمند در جکسون بیاورند.

این برنامه از دانش آموزان مدارس راهنمایی و دبیرستان شفیلد تشکیل شده است. دانش آموزان هر سال در یک برنامه خدماتی شرکت می کنند. وقتی از بحران آب در جکسون مطلع شدند، گفتند که می‌دانند باید کمک کنند.

“این قلب ما را می‌شکند زیرا نشان می‌دهد که هر کسی می‌تواند در این مخمصه قرار بگیرد. حتی اگر شما هم اکنون بیدار باشید، زندگی می‌تواند فقط در یک لحظه تغییر کند. ما می‌خواهیم بچه‌ها با این طرز فکر فکر کنند. حتی اگر شما همین الان دارید فکر کنید. استفان گیل، کشیش کلیسای مسیح بلوار فلورانس، می‌گوید، حتی می‌توانید در موقعیتی باشید که ندارید.

کیگان کلارک، دانش آموز شرکت کننده، گفت: “این خیلی مهم است. امروز تولد من بود. من اینجا خواهم آمد و به مردم آب خواهم داد و برکت خواهم داد. انجیل را پخش کنید.”

دیوین هادسون، یکی دیگر از دانشجویان شرکت کننده، گفت: “کمک به شخص دیگری بسیار مهم است. من احساس می کنم آمدن به اینجا نزد جکسون برای بسیاری از مردم یک موهبت است.”

کانر کلارک، یکی از دانشجویان شرکت کننده، گفت: «مردم ممکن است کمتر از ما خوش شانس باشند، بنابراین ما باید همیشه ببخشیم.

آب برای افرادی که در نزدیکی کلیسای مسیحی گریس در خیابان بزرگ زندگی می کردند می بردند. هنوز هم می توان از کلیسا آب برداشت.

[ad_2]

Leave a reply