داستانی به انگلیسی

واژگان غیرفعال و فعال آنها را غنی می کند و به آنها کمک می کند دستور زبان و ساختار جمله و همچنین عبارات اصطلاحی جدید را بیاموزند. همچنین تفاوت های ظریف زبان را به آنها نشان می دهد، مانند نحوه تلفظ کلمات و معنای آنها در متن – یک مثال ساده porque o por que است. کتاب‌های داستان‌های جذاب کودکان، روشی سرگرم‌کننده و خلاقانه برای تمرین مهارت‌های انگلیسی کودکان ارائه می‌کند. آنها از ترکیبی از ابزارهای یادگیری سنتی و دیجیتالی استفاده می‌کنند تا ذهن‌های جوان را درگیر کنند و آنها را تشویق کنند تا فعالانه زبان را فرا بگیرند.

داستان های زبان انگلیسی

آنها همچنین یک راه عالی برای ایجاد دانش پایه و قرار گرفتن در معرض، که بخش مهمی از یادگیری کلمات جدید و ساختارهای دستور زبان است. همچنین، کتاب‌های صوتی با روایت واضح، بر خلاف موسیقی‌های متن یا به عنوان مثال، می‌توانند درک آن‌ها دشوار باشد. این امر درک آنها را آسان تر می کند و می تواند به افراد مبتلا به نارساخوانی کمک کند. یک نمونه pdf کتاب داستان انگلیسی عالی از یک کتاب صوتی، گنجینه عظیم بئاتریکس پاتر است که مجموعه ای از داستان های کودکانه نویسنده مشهور بریتانیایی است. هر داستان توسط بازیگر متفاوتی با صدای بلند خوانده می‌شود و هر شخصیت صدای مخصوص به خود را دارد، که باعث می‌شود داستان را دنبال کنید و نام شخصیت‌ها را به خاطر بسپارید. Audible یک نسخه آزمایشی رایگان را ارائه می دهد که شامل دو کتاب صوتی است تا بتوانید خودتان ببینید چقدر این ضبط ها مفید هستند.

کتاب های داستان انگلیسی

کتاب داستان به زبان انگلیسی style=”;text-align:right;direction:rtl”> 3.

بسیاری از آنها دارای تشخیص گفتار هستند که برای اطمینان از تلفظ صحیح کلیدی است. برخی دیگر گزینه‌های چند زبانه را ارائه می‌دهند، که زمانی ایده‌آل است که می‌خواهید چندین زبان را انتخاب کنید. گزینه های اشتراک Rosetta Stone شامل 35.97 دلار در هر سه ماه، 95.88 دلار سالانه، یا یک بار اشتراک مادام العمر 179 دلاری با دسترسی به تمام 25 زبان است. هزینه اشتراک نامحدود 21 دلار در ماه است، در حالی که اشتراک Premium که تنها یکی از 50 زبان موجود را شامل می شود، حدود 20 دلار در ماه است. ویژگی ها عبارتند از خواندن، چالش های نقش آفرینی، و فلش کارت های دیجیتال. Pimsleur برنامه ای است که 51 زبان را برای یادگیری ارائه می دهد، اما اساساً اطلاعات را در قالب پادکست ارائه می دهد.

سبک این عناصر ممکن است متفاوت باشد، اما اغلب آنها به گونه ای طراحی می شوند که شبیه به سبک طراحی و انتقال حس شخصیت یا خلق دانلود کتاب داستان انگلیسی و خوی باشند. ایران پیپر عنوان مثال، گابریل بل از حباب های دیالوگ بیضی شکل با طرح های دستی برای مطابقت با شخصیت هایی که ترسیم می کند استفاده می کند. این نشانه بصری به خوانندگان کمک می کند تا به سرعت تشخیص دهند که چه کسی صحبت می کند و کار آنها را معتبرتر می کند. این یک روش ساده اما موثر است.

توسط خوانندگان رتبه بندی شده است

اگر تازه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده‌اید، پیدا کردن کتاب‌هایی که با سطح زبان شما مطابقت دارند دشوار است.

برای مثال، اگر می‌خواهید به زبان اسپانیایی پردازش کنید، زبان را از منوی کشویی و همچنین کشوری را که از Netflix استفاده می‌کنید، انتخاب کنید. اگر به ایالات متحده نگاه کنید، این افزونه 306 عنوان تولید می کند. کتاب داستان انگلیسی دانلود برای تماشای فیلم، روی دکمه قرمز «تماشا در نتفلیکس» کلیک دانلود کتاب داستان انگلیسی pdf کتاب داستان انگلیسی کنید. بسته به زبانی که می خواهید یاد بگیرید، ممکن است عناوین کمتری برای انتخاب داشته باشید. اگر به اندازه کافی به یک آهنگ گوش دهید، همه کلمات را با تکرار آنها یاد خواهید گرفت – حتی اگر به زبان دیگری باشند.

افزودن روزنامه به انتخاب های خواندن آنها می تواند دایره لغات آنها را غنی کند، خلاقیت را القا کند و ذهن آگاهی را ارتقا دهد. وقتی کودکان با والدین خود روزنامه می خوانند، می توان این مزایا را افزایش داد.

خواندن همه جانبه

خواندن همه جانبه یکی از جدیدترین ابزارها برای بهبود خواندن برای افراد در هر سن و توانایی است. این ویژگی مزایای دستگاه تبدیل متن به گفتار را با سایر ویژگی ها ترکیب می کند تا دانش آموزان را درگیر و متمرکز نگه دارد. همچنین می تواند به دانش آموزان کمک کند تا بر مشکلاتی مانند نارساخوانی، مشکلات تمرکز و مشکلات ردیابی چشم غلبه کنند. این تکنیک همچنین برای زبان آموزان انگلیسی که می خواهند تلفظ خود را بدون استرس صحبت کردن با صدای بلند یاد بگیرند عالی است.

این به شما احساس بهتری برای تلفظ می دهد و به شما کمک می کند تا درک کنید که چگونه کلمات را در ساختار جمله مناسب کتاب داستان انگلیسی ترکیب کنید. بسیاری از خوانندگان درجه بندی شده منابع آنلاین دیگری مانند طرح درس، آزمون ها و کتاب های کار در دسترس دارند، بنابراین می توانید آنچه را که در حین خواندن آموخته اید تمرین کنید.

استوری بوک

روزنامه

تسلط به زبان انگلیسی برای بسیاری از دانشجویان زبان یک چالش است. برای برخی، تلفظ طبیعی است، اما برخی دیگر با بخش‌های خاصی از زبان مانند واژگان و دستور زبان مشکل دارند. کتاب‌های داستان مصور منبع خوبی برای زبان‌آموزان انگلیسی هستند زیرا زبان را در زمینه‌های آشنا و به یاد ماندنی ارائه می‌کنند. علاوه بر این، تصاویر باکیفیت به کودکان کمک می‌کنند تا آنچه را که می‌شنوند با آنچه می‌بینند پیوند دهند، درک کنند.

استوری زبان انگلیسی

این ویژگی برای کتاب‌هایی که کتاب‌های صوتی قابل شنیدن دارند به شرح زیر کار می‌کند. استفاده pdf کتاب داستان انگلیسی از این تکنیک می تواند به کاهش خستگی خواندن برای دانش آموزانی که نارساخوانی دارند یا در تفسیر کلمات نوشته شده مشکل دارند، کمک کند. ابزارهای خواندن همهجانبه نیز انواع سفارشی سازی ها را ارائه می دهند، مانند تنظیم فاصله بین کلمات یا اندازه فونت، جدا کردن هجاها برای تلفظ آسان تر و تجسم کلمات به عنوان تصویر. بهترین ابزار خواندن جذاب را می توان برای افزایش کیفیت هر کتابی مورد استفاده قرار داد، اما آنها به ویژه برای کتاب هایی مفید هستند که خوانندگان را با لایه های صوتی با کیفیت خود درگیر می کنند.

2. کتاب های صوتی

کتاب های صوتی راهی عالی برای کمک به زبان آموزان برای یادگیری لحن و تلفظ زبان جدیدشان است.

این کتاب پر از جناس و جناس است که می تواند به دانش آموزان ESL کمک کند تا مهارت های خواندن و واژگان خود را توسعه دهند. آنها همچنین می توانند یک روش سرگرم کننده و تعاملی برای تمرین دستور زبان و تلفظ بدون فشار یک کتاب درسی باشند. داستان سرایی برای همه سبک‌ها و شخصیت‌های یادگیری جذاب است و به دانش‌آموزان جوان این کتاب داستان به انگلیسی امکان را می‌دهد تا از طریق تجربیات فراگیر که می‌تواند شامل بازیگری یا بازنویسی داستان باشد، عاشق زبان شوند. همچنین می تواند به آنها کمک کتاب داستان زبان انگلیسی کند تا از لحن و لحن بیشتر آگاه شوند و شباهت ها و تفاوت های فرهنگی را داستان انگلیسی آشکار کنند.

سایت کتاب داستان

خواندن روزنامه می تواند به دانش آموزان کمک کند تا مهارت های مهم واژگانی را توسعه دهند و ساختار دستور زبان و جمله خود را بهبود بخشند. همچنین می‌تواند نمونه‌های نوشتاری خوبی را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد و به آنها نشان دهد ویراستاران در سطح جهانی چگونه می‌نویسند. روزنامه ها همچنین اطلاعات مفیدی در مورد موضوعات مختلف در اختیار دانش آموزان قرار می دهند و می توانند منبع بسیار خوبی برای تحقیق برای پروژه های مدرسه باشند.

Leave a reply