دادستان کل می سی سی پی قانون ماشه ایالت را تأیید می کند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز دوشنبه، 27 ژوئن، دادستان کل لین فیچ (R-Miss.) گواهینامه مورد نیاز را برای آنچه که به عنوان قانون ماشه ایالت شناخته می شود در بولتن اداری می سی سی پی منتشر کرد.

«قوانین می‌سی‌سی‌پی برای ارتقای زندگی مستحکم هستند و به لطف نظر صریح و قوی دادگاه در Dobbs v. فیچ گفت: سازمان بهداشت زنان جکسون، اکنون می توانند وارد عمل شوند. همانطور که در سراسر این پرونده گفتیم، Roe v. وید یک انتخاب غلط بین آینده یک زن و زندگی فرزندش ارائه کرد. همانطور که در این پست ادامه می دهیم –قلیه جهان، مردم می سی سی پی و همه ایالت ها قادر خواهند بود به طور کامل در کار توانمندسازی زنان و ترویج زندگی مشارکت کنند. من از اینکه دادگاه این فرصت را به ما داده است سپاسگزارم.»

بر اساس قانون ماشه می سی سی پی، دادستان کل لین فیچ موظف است تصمیم خود را منتشر کند (1) مبنی بر اینکه دادگاه عالی ایالات متحده تصمیم Roe v. Wade و (2) که به طور منطقی محتمل است که قانون ماشه می سی سی پی توسط دادگاه به عنوان قانون اساسی تایید شود.

روز جمعه، دادگاه عالی ایالات متحده Roe v. وید، حق تقریباً 50 ساله قانون اساسی برای سقط جنین را حذف کرد و به ایالت ها اختیار داد تا این روش را به شدت محدود یا ممنوع کنند.

تصمیم 6-3 اکثریت قضات محافظه کار مبنی بر تغییر اساسی جامعه آمریکا با براندازی سابقه تاریخی 1973، مسلماً آتش طوفان سیاسی را به راه می اندازد و مجموعه پیچیده ای از قوانین ایالتی را به همراه خواهد داشت که عملاً بخش بزرگی از جمعیت را از پایان دادن به بارداری ناخواسته جلوگیری می کند. .

این حکم ممنوعیت 15 هفته‌ای سقط جنین می‌سی‌سی‌پی را تأیید می‌کند، که مستقیماً با الزام رو مبنی بر اینکه ایالت‌ها اجازه سقط جنین را تا حد امکان زنده ماندن جنین در حدود 24 هفته مجاز می‌دهند، و همچنین Planned Parenthood v. کیسی، تصمیمی در سال 1992 که مالکیت اصلی Roe را مجدداً تأیید کرد.

[ad_2]

Leave a reply