دادستان های ایالتی الکس مرداگ را در حالی که در دادگاه قتل دوگانه خود شهادت می دهد، مورد بازجویی قرار می دهند

[ad_1]

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – الکس مرداو روز پنجشنبه در حالی که برای دفاع از خود در دادگاه قتل مضاعف ایستاده بود، شهادت طولانی و احساسی داد. این شهادت روز جمعه ادامه خواهد یافت، زیرا دادستان های ایالتی وکیل سابق از خدمت را مورد بازجویی متقابل قرار می دهند.

مرداو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

تماشا کنید: محاکمه قتل الکس مردادو: خلاصه روز 23

در جریان تحقیقات الکس مرداگ قرار بگیرید

مرداو در بخش‌هایی از معاینه مستقیم خود به سختی می‌توانست خود را کنار هم نگه دارد. او در حین توصیف عشقش به “Mags and Pawpaw” همانطور که آنها را صدا می کرد هق هق می کرد. او همچنین هنگام توصیف صحنه وحشتناک شب قتل، بسیار احساساتی شد.

الکس مرداگ در دادگاه قتل خود در دادگاه شهرستان کولتون در والتربورو، پنجشنبه، فوریه شهادت می دهد. 23، 2023. گریس بیهم آلفورد/پست و پیک/استخر

مرداو در اوایل شهادت در مورد حضور در لانه‌ها حوالی ساعت 8:44 شب شب قتل، علیرغم اینکه در ابتدا به مجریان قانون گفته بود که آنجا نبوده بود، پاک شد. او گفت که این صدای او در ویدیویی است که پل گرفته است و به دلیل پارانوئید بودن او دروغ گفته است.

دادستان عادت مرداو به دروغ گفتن را تقویت کرد و همچنین اشاره کرد که مردا به چشمان مشتریان خود نگاه کرده و میلیون ها دلار دزدیده است.

مردا به تمام جرایم مالی اعتراف کرد. او گفت که به بسیاری از مردم، از جمله افرادی که به آنها اهمیت می‌داد، ظلم کرد و از کاری که کرد خجالت کشید.

دولت چندین مورد از جنایات مالی موردو را به تفصیل بررسی کرد. هر بار مردا اعتراف کرد که مقصر بوده است.

انتظار می رود که دادستان در ساعت 9:30 صبح جمعه مورد بازجویی متقابل مردا را انجام دهد.


وبلاگ زنده محاکمه قتل الکس مردادو:

9:35 صبح – دادگاه در حال برگزاری است.

دادستان ایالت کریتون واترز به بازجویی متقابل الکس مرداگ ادامه می دهد.

واترز در مورد عادت مردا به دزدیدن پول مشتری می پرسد. مردا اعتراف می کند که از همه پول برای مواد مخدر استفاده نکرده است و در طول سال ها به تدریج پول بیشتری مصرف کرده است.

با این حال، او می گوید که باور نمی کند پس از غرق شدن قایق، شروع به مصرف بیشتر کرده است. واترز خاطرنشان می کند که مردا تنها در سال 2019 بیش از 3 میلیون دلار سرقت کرده است که بیشتر از هر سال قبل بوده است. مرداو می گوید که احتمالاً درست است و او با اسناد مخالفت نمی کند.

واترز می پرسد که آیا درآمد قانونی مردا به طور کلی در سال 2015 کاهش یافته است. بسته به مواردی که کار می کنید، سال های خوب و سال های بد دارید. مردا می‌گوید که احتمالاً سال‌های لاغری داشته است. او به یاد می آورد که در ژوئن 2021، روی چیزی کار می کرد که به گفته او احتمالاً یکی از بزرگترین پرونده هایی است که تا به حال روی آن کار کرده است (یک پرونده Dominion).

در ارتباط باش:دریافت هشدارهای خبری از این آزمایشی و تماشای آن در حال حرکت بابرنامه NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این آزمایش.

[ad_2]

Leave a reply