دادستان لافایت: در مورد دانشجوی اول میس متهم به قتل دانشجوی LGBTQ+ هیچ اتفاقی نیفتاد

[ad_1]

آکسفورد – یک دادستان شهرستان لافایت می‌گوید: «هیچ اتفاقی» در قتل «جیمی «جی» لی، دانشجوی سیاه‌پوست و LGBTQ+ معروف از زمانی که دانشجوی اول میس متهم به قتل او در سال گذشته با قید وثیقه آزاد شد، رخ نداده است.

شلدون تیموتی هرینگتون جونیور قرار بود دوشنبه در دادگاه لافایت محاکمه شود اما حاضر نشد. خانواده هرینگتون بارها در مصاحبه های خود بر بی گناهی او تاکید کرده اند.

دادستان جدید منصوب به این پرونده، دستیار دادستان ناحیه لافایت، استیون جوبرا، گفت که او انتظار دارد دفعه بعدی که هرینگتون در دادگاه حاضر می شود، برای محاکمه نامشروع باشد.

او گفت: «ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که عدالت اجرا می‌شود و این تنها چیزی است که در این باره باید بگویم.

جوبرا گفت که آخرین پرونده پرمخاطب او قتل اشلی هنلی، نماینده سابق کانتی دسوتو بود. جوبرا گفت که نمی‌خواهد اطلاعاتی را در مورد پرونده‌ای که از نزدیک مشاهده می‌شود با رسانه‌ها به اشتراک بگذارد.

او گفت که جوامع می سی سی پی شمالی “بر اساس شنیده ها اجرا می شوند”، و این می تواند به هیئت منصفه آسیب وارد کند.

او در مورد پرونده هرینگتون گفت: مهمتر از همه، ما او را از کانون توجه دور می کنیم.

ناپدید شدن لی در 8 جولای تابستان گذشته خبر ملی شد، همانطور که هرینگتون دو هفته بعد دستگیر شد. در یک جلسه مقدماتی در پاییز گذشته، پلیس شواهدی ارائه کرد که نشان می‌داد هرینگتون و لی اغلب در اسنپ چت چت می‌کردند و یک رابطه جنسی معمولی داشتند. صبح زود قبل از ناپدید شدن لی، او دو بار به آپارتمان هرینگتون رفته بود.

در ساعت 5:56 صبح، دقایقی پس از اینکه لی گفت در حال آمدن است، هرینگتون جستجو کرد که “چقدر طول می کشد تا کسی را خفه کنیم، گابی پتیتو”.

گبی پتیتو 22 ساله بود که تابستان گذشته با ناپدید شدن مورد توجه ملی قرار گرفت. بعدها مشخص شد که او توسط خفه شدن کشته شده است.

با گذشت بیش از 230 روز، پلیس هنوز جسد لی را که به اعتقاد آنها جایی در لافایت یا گرانادا است، پیدا نکرده است. اعضای خانواده و دوستان لی گفتند که ناپدید شدن و مرگ او نماینده آزار و اذیت معمول ترنس‌ها و ناسازگارهای جنسیتی می‌سی‌سی‌پی است.

بخش مهمی برای من این است که شما (مجری قانون) هنوز جی لی را پیدا نکرده اید. برلین جانسون، یکی از دوستان لی که گروهی از دانشجویان را در دانشگاه می سی سی پی سازماندهی کرد که عدالت را برای جی لی نامیدند.

او صبح دوشنبه به دادگاه رفت تا ببیند آیا هرینگتون آنجاست یا نه و متوجه نشد که چرا او مجبور نیست که مانند بسیاری از متهمان حاضر شود.

او گفت: “به نظر می رسد آنها در جایی یک کتاب بازی دارند و ما تنها کسانی هستیم که نمی دانیم در کتاب بازی چه چیزی وجود دارد.”

هرینگتون در ماه دسامبر پس از آن که وکیل او، کوین هوران، همچنین یک قانونگذار جمهوری خواه، دادخواستی مبنی بر نقض حقوق قانونی او توسط اداره کلانتری شهرستان لافایت با زندانی کردن او ارائه کرد، به او اعطا شد.

تبرئه هرینگتون، که جانسون و دیگر اعضای جامعه LGBTQ+ آکسفورد را شوکه کرد، چند روز پس از آن صادر شد که تیفانی کیلپاتریک، دادستان سابق منصوب به این پرونده، در دور دوم به عنوان اولین قاضی دادگاه منطقه لافایت انتخاب شد. (جوبرا نیز برای همین صندلی در حال رقابت است.)

در جلسه مقدماتی سال گذشته، کیلپاتریک استدلال کرد که قاضی می تواند علت محتملی پیدا کند که هرینگتون حتی بدون جسد لی لی را کشته است.

او گفت: «در سال 2022، شما نیازی به بدن ندارید. “این 1870 نیست.”

بیشتر بخوانید: تحقیقات پلیس در مورد قتل دانش آموز اوله خانم: جدول زمانی، آنچه تاکنون می دانیم

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply