دادستان شروع به فراخوانی آخرین شاهدان در دادگاه قتل مردو می کند

[ad_1]

شهرستان کولتون، SC (WCBD) – دادستان ها از روز سه شنبه در دادگاه قتل الکس مردو، آخرین شاهدان خود را فراخوانی خواهند کرد.

مردو متهم به قتل همسرش مارگارت و کوچکترین پسرش پل در ملک خانوادگی آنها در ژوئن 2021 است.

تماشا کنید: محاکمه قتل الکس موردو: مرور روز 25

بررسی های الکس مردو را بررسی کنید

برادر مردو، جان ماروین مردو، روز دوشنبه به عنوان آخرین شاهد دفاعی که در دادگاه دو قتل فراخوانده شد، شهادت احساسی داد.

جان ماروین وقتی به یاد داشت که بقایای برادرزاده‌اش را از روی دیوارها و کف اتاق غذاخوری پاک کرده بود، اشک در آمد. او گفت که در حین تمیز کردن، با پل صحبت کرد و قول داد که هر کسی را که مسئول باشد پیدا خواهد کرد. او گفت که هنوز به این وعده عمل نکرده است.

جان ماروین مردو، برادر کوچکتر الکس مردو، در حالی که از وکیل مدافع جیم گریفین موضع می گیرد، در جریان محاکمه دو قتل الکس مردو در دادگاه کالتون کانتی در والتربورو در 25 روز دوشنبه، 27 فوریه، اشک خود را پاک می کند. 2023 اندرو جی. ویتاکر/پست و پیک/استخر

دفاعیات همچنین دو کارشناس پزشکی قانونی را فراخواند که هر دو نظرات مخالفی را با شهادت شهود دولتی ارائه کردند.

دکتر جاناتان آیزنستات، آسیب شناس پزشکی قانونی شهادت داد که معتقد است شلیک گلوله ای که پل را کشت، یک گلوله تماسی به پشت سر پل بوده است. او شهادت داد که مسیر ترسیم شده توسط دکتر الن ریمر – آسیب شناس که کالبدشکافی ها را انجام داد – با جراحات پل سازگاری ندارد. دکتر آیزنستات گفت که او با ریمر در مورد بیشتر یافته های دیگر او موافق است، اما شلیک مرگبار پل “یک تماس کتاب درسی به پشت سر” بود.

دادستان ها از آیزنستات پرسیدند که آیا خودش کالبد شکافی قربانیان را انجام داده است یا خیر. او گفت نه. آنها اشاره کردند که به او بیش از 10000 دلار برای شهادت پرداخت شد در حالی که دکتر ریمر آنچه را که آنها می گفتند کالبد شکافی مستقل انجام می داد.

تیموتی پالباخ، کارشناس بازسازی صحنه جرم، با ارزیابی آیزنستات موافق است. او می‌گوید که شواهد موجود در صحنه جنایت – از جمله تجزیه و تحلیل خون در اتاق – نشان می‌دهد که تیر از پشت سر وارد شده است. پالباخ ​​همچنین شهادت داد که مجموعه شواهد از نظریه دو تیرانداز پشتیبانی می کند. او گفت که هر کس آن شلیک مرگبار را به سمت پل شلیک کند احتمالاً موقتاً ناتوان شده است – غرق در خون / مواد بیولوژیکی و احتمالاً با گلوله های کمانه مجروح شده است – و نمی تواند به سرعت از آنجا خارج شود، اسلحه دیگری را برداشته و تیراندازی کند. مگی. او همچنین گفت که حمل دو تفنگ برای یک تیرانداز منطقی نیست و مانور دادن آنها در چنین متوالی کوتاهی دشوار خواهد بود. پالباخ ​​همچنین گفت که معتقد است – به ویژه پس از بازدید از صحنه جنایت – این قتل ها در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام شده است و منطقی نیست که یک نفر همه این کارها را انجام داده باشد.

دادستان ها نشان دادند که یافته های پالباخ ​​بر اساس گزارش هایی است که توسط دفاع به او ارائه شده است و او کل پرونده را نخوانده است، و ادعا کردند که “فقط آنچه را که دفاع از او می خواست ببیند” دیده است.

دیک هارپوتلیان، وکیل مدافع، بر اهمیت درک موقعیت و نزدیکی لانه‌ها و تأسیسات تغذیه تأکید کرد و از قاضی کلیفتون نیومن پرسید که آیا هیئت منصفه می‌توانند برای دیدن مستقیم آن به موزل سفر کنند. قاضی نیومن موافقت کرد.

این سفر پس از احضار چهار شاهد – شاید پنج – شاهد نهایی توسط دادستان برنامه ریزی می شود. انتظار می رود که شهادت این شاهدان روز سه شنبه یا چهارشنبه به پایان برسد.


وبلاگ زنده در مورد قتل قضایی الکس موردو:

10:57 صبح – هیئت داوران برای استراحت به اتاق هیئت منصفه اعزام می شوند.


10:47 صبح – دفاع شروع به بازجویی متقابل می کند. هارپوتلیان تایید می کند که ریمر عکس گرفته است. ریمر می گوید بله، و اکنون او مایل است بیشتر بگیرد.

آنها در مورد یادداشت ها و نمودارهای کالبد شکافی بحث می کنند. او می گوید که یادداشت ها و نمودارها برای افراد دیگر در نظر گرفته نشده اند. وقتی کالبد شکافی را انجام می دهد، آنها بیشتر در مورد او هستند. او می گوید که گاهی اوقات آنها حتی دقیق نیستند زیرا ممکن است چیزی بنویسد که بعداً متوجه شود که دروغ است.

هارپوتلیان در مورد تئوری زخم تماسی که روز دوشنبه توسط دکتر آیزنستات ارائه شد می پرسد. او می گوید یافته های او در مورد پل با یک زخم تماسی سازگار نیست. او می گوید یافته های او تئوری نیست.


10:26 صبح – ایالت دکتر الن ریمر را به نیمکت می خواند.

دکتر الن ریمر

دکتر ریمر آسیب شناس MUSC است که کالبد شکافی مگی و پل را انجام داد. او قبلاً شهادت های گسترده ای داده بود.

آنها تأیید می کنند که ریمر کالبد شکافی ها را به درخواست پزشکی قانونی شهرستان کولتون انجام داده است، نه دادستانی یا دفاعی.

واترز از ریمر می خواهد توضیح دهد که چرا دکتر جاناتان آیزنستات، که دیروز شهادت داد، اشتباه می کرد. آنها ابتدا از مگی عبور می کنند.

ریمر و آیزنشتات تقریباً در مورد تمام جنبه های زخم مگی توافق داشتند، به جز مسیر یک زخم. آیزنستات معتقد بود که از سر او با زاویه رو به پایین وارد شده و از زیر سینه او خارج شده است. ریمر معتقد است که زخم به زیر سینه چپ او وارد شده، وارد چانه او شده و از طریق سر او خارج شده است. ریمر می گوید که او می تواند در طول کالبد شکافی مواردی را مشاهده کند که کسی نمی تواند مشاهده کند. انجام کالبد شکافی نمی بینم. او می‌گوید که در گزارش خود به این یافته‌ها اشاره کرده است، اما آیزنستات باید آنها را نادیده گرفته یا در نظر نگرفته باشد.

آنها درباره پل بحث می کنند. آیزنستات گفت که برای او واضح بود که زخم کشنده پل یک ضربه تفنگ تماسی به پشت / بالای سر است که از زیر گوش او خارج شده و از شانه او عبور کرده است. ریمر می گوید عقب است. او معتقد است که گلوله به شانه او خورد، وارد فک/زیر گوشش شد و از پشت سرش خارج شد. او می‌گوید این واقعیت که پیشانی و برخی استخوان‌های ظریف صورت او شکسته نشده است، دلیلی بر این است که زخم تماسی نبوده است. او می‌گوید آسیب پل جدی بود، اما زخمی شدن تفنگ تماسی می‌توانست آسیب فاجعه‌بارتری به بار آورد.


10:08 صبح – دفاع شروع به بازجویی متقابل می کند. هارپوتلیان می پرسد آیا کرازبی تا به حال با مردو سوار موزل شده است؟

کرازبی می گوید که او در حال شکار کبوتر و سواری در اطراف ملک بوده است. هارپوتلیان می پرسد که آیا آنها اسلحه حمل می کردند؟ کرازبی می گوید بله. هارپوتلیان می پرسد که آیا آنها سلاح های مناسب برای گراز حمل می کنند؟ کرازبی می گوید نه. هارپوتلیان می پرسد که آیا دور زدن ملک بدون اسلحه خوک پسند غیرقابل شنیده است؟ کرازبی می گوید نه.

هارپوتلیان در مورد ماجرای مرداو در شب قتل می پرسد. او می پرسد که آیا به دلیل تجربه آسیب زا، مردو ممکن است برخی چیزها را در داستان خود اشتباه کرده باشد. هارپوتلیان می پرسد که آیا در کار کرازبی که به موارد آسیب شخصی می پردازد، مردم گاهی اشتباه می کنند؟ کرازبی می گوید که ممکن است چنین باشد. با این حال، در تجربه او، مردم سعی می کنند جزئیات را دقیق کنند زیرا می دانند که برای پرونده آنها مهم است. هارپوتلیان اشاره می کند که معمولاً این مصاحبه ها بلافاصله پس از تجربه آسیب زا، در محل تجربه آسیب زا انجام نمی شود. کرازبی موافق است که این درست است، اما می گوید آنها همچنین از مصاحبه هایی استفاده می کنند که مستقیماً پس از آن توسط آژانس هایی مانند گشت بزرگراه انجام می شود.

هارپوتلیان می پرسد که کرازبی چقدر باید از جیب خود بازپرداخت کند تا وجوه دزدیده شده مردو را پوشش دهد. او می پرسد که آیا کرازبی از دست او عصبانی است؟ کرازبی می گوید که عصبانی بود اما راهی برای غلبه بر آن پیدا کرد. او می گوید که هیچ احساسی ندارد زیرا نمی خواهد آن خشم را با خود حمل کند. کرازبی می‌گوید که اگر هارپوتلیان به‌دلیل عصبانیت از پول به دنبال پنهان کردن حقیقت است، اشتباه می‌کند.

هارپوتلیان می پرسد که آیا کرازبی از مشکل مواد مخدر مردو اطلاع داشت؟ کرازبی می گوید که او نبود.

هارپوتلیان وقتی موردی را می شنود در مورد احساسات مرداو می پرسد. کرازبی می‌گوید مردو، پدر و پدربزرگش در دادگاه تئاتری بودند.


ساعت 9:52 صبح. – هیئت منصفه بیرون است. ایالت رونی کرازبی را به جایگاه فراخواند.

رونی کرازبی

کرازبی دوست دیرینه مردو و شریک سابق قانون است. او قبلاً به عنوان شاهد دولتی شهادت داده بود.

واترز می پرسد که آیا کرازبی با پل به دنبال گراز می گشت یا خیر؟ کرازبی می گوید که او بیشتر با پل در ملک خود سوار می شد. او می گوید که معمولاً در حالی که به دنبال خوک می گشتند، تفنگ ساچمه ای می گرفتند. به گفته کرازبی، پل عاشق 300-Blackout بود.

واترز این سوال را مطرح می کند که آیا مردو رابطه خوبی با مجریان قانون داشته است یا خیر. کرازبی می گوید که معتقد است مردو این کار را انجام داده است.

واترز می پرسد که آیا کرازبی، که در شب قتل در صحنه بود، وقایع آن شب را با مردو مرور کرد؟ کرازبی گفت که چندین بار این کار را انجام داده است. او گفت مردو به او گفت که قبل از تماس با 911 اجساد را بررسی کرده است.

کرازبی می‌گوید اولین باری که شنید مردو اعتراف کرد که حوالی ساعت 8:44 بعد از ظهر در لانه بوده است، در حین شهادتش بود.

واترز در مورد رابطه مردو با بارت بولور، شریک تجاری، دوست و شخصی که مردو از او پول دزدیده است، می پرسد. کرازبی گفت بولور سرطان روده بزرگ داشت و می‌میرد. او می گوید مردو می دانست که بد است و به هر حال از Boulware پول دزدید. کرازبی می گوید حتی پس از مرگ بولور، پول بیشتری گرفته شد.

واترز می پرسد آیا کرازبی پرونده ای را با مردو محاکمه می کند؟ کرازبی می گوید که او فقط یک چیز در ذهن دارد. واترز می پرسد که آیا مردو در جریان بحث های پایانی احساساتی شد؟ کرازبی می گوید مردو یک «حضور تئاتری در دادگاه» بود.


ساعت 9:43 صبح – دادگاه در حال جلسه است.

دیک هارپوتلیان، وکیل مدافع، قبل از اینکه هیأت منصفه به کار گرفته شود، به قاضی کلیفتون نیومن اطلاع داد که دفاع تازه متوجه شده است که دولت قصد دارد هفت شاهد دفاع را فراخواند.

روز دوشنبه، کریتون واترز، دادستان ایالتی گفت که چهار، شاید پنج مورد را احضار خواهد کرد.

هارپوتلیان گفت که برخی مانند دکتر الن ریمر و دکتر کنت کینزی شاهدان مکرر خواهند بود. هارپوتلیان می‌گوید سابقه‌ای وجود دارد که به دفاع اجازه داده شود شاهدان ردیه دیگری را فراخواند. می پرسد کی تمام می شود.

قاضی نیومن می گوید که ایالت نمی تواند کل پرونده را دوباره محاکمه کند، اما این حق را دارد که برخی از مسائل مطرح شده توسط دفاع را به چالش بکشد. قاضی نیومن می گوید که باید به طور دقیق تنظیم شود تا شرایطی را ایجاد نکنیم که دادگاه مجبور به رد ابطال توسط مدافع شود. قاضی نیومن می گوید شهادت آنقدر زیاد است که نمی تواند پیش داوری کند که چه چیزی مجاز است. او باید به صورت موردی با آن برخورد کند.

در ارتباط باش:هشدارهای خبری را از این آزمایش دریافت کنید و در حال حرکت آن را تماشا کنیدAPP NEWS 2(آن را از اینجا دانلود کنید). شما همچنین می توانید مشترک شویدایمیل های روزانهبرای آخرین اخبار در مورد این روند.

[ad_2]

Leave a reply