دادستان: زن کلارکزدیل به کلاهبرداری برنامه RAMP اعتراف کرد

[ad_1]

کلارکسدیل، خانم. (WJTV) – حکمی علیه یک زن کلارکزدیل صادر شد که دادستان ها به تلاش برای کلاهبرداری بیش از 81,505 دلار از بودجه برنامه کمک اجاره ای برای می سی سی پی ها (RAMP) از ایالات متحده اعتراف کردند.

طبق اسناد دادگاه، سیلنسیا سافولد 30 ساله، طرحی را برای کلاهبرداری و به دست آوردن وجوه RAMP با ارسال درخواست‌های کمک اجاره جعلی و جعلی به MHC به عنوان بخشی از قانون کمک، امداد و امنیت اقتصادی (CARES) کرونا طراحی کرد.

دادستان ها گفتند که سافولد اعتراف کرد که به دروغ ادعا کرده است که صاحب 12 نفر برای دریافت اجاره و کمک های اجاره آینده برای افراد آسیب دیده از همه گیری کووید. آنها گفتند که او همچنین سعی کرد از طرف 9 نفر دیگر پول به دست آورد، اما این کلاهبرداری توسط پرسنل کنترل کلاهبرداری MHC قبل از توزیع وجوه کشف شد.

«برنامه‌های قانون CARES، به ویژه برنامه RAMP، برای کمک به خانواده‌هایی بود که به دلیل همه‌گیری برای حفظ مسکن خود تلاش می‌کنند. متأسفانه، افراد زیادی مانند متهم از این برنامه ها برای منافع شخصی خود سوء استفاده کردند.» “دفتر ما به پیگرد قانونی نقض هر برنامه قانون CARES – PPP، EIDL، RAMP، اعتبارات حفظ کارمندان، و سایر موارد – در تلاش برای بازیابی هرچه بیشتر دلارهای مالیات دهندگان سرقت شده ادامه می دهد.”

سافولد هفته گذشته یک حکم رضایت مدنی برای خسارات واقعی به اضافه جریمه هایی به مبلغ 101311.50 دلار در مقابل قاضی ناحیه ایالات متحده، Sharion Aycock، وارد کرد.

فرماندار تیت ریوز که اخیرا تصمیم به پایان دادن به برنامه RAMP گرفته است، بیانیه ای در مورد این پرونده منتشر کرد.

اطلاعیه امروز بیشتر گواه این است که می سی سی پی با پایان دادن به RAMP تماس درستی را انجام داده است. این برنامه نه تنها از هدف اصلی خود منحرف شد، بلکه شاهد افزایش تعداد برنامه های بالقوه تقلبی بودیم. در حالی که برخی از سیاستمداران دموکرات تصمیم ما را مورد انتقاد قرار دادند، کشف این طرح کلاهبرداری پایان برنامه را بیشتر توجیه می کند.

دولت تیت ریوز، آر-خانم.

هر کسی که اطلاعاتی در مورد ادعاهای تلاش برای کلاهبرداری مربوط به کووید-19 دارد، می‌تواند آن را با تماس با خط تلفن مرکز ملی تقلب در بلایای طبیعی وزارت دادگستری به شماره 866-720-5721 یا از طریق فرم شکایت وب NCDF به نشانی:

[ad_2]

Leave a reply