دادستان ایالات متحده: زن آکسفورد میلیون ها نفر را از محله ایالت می سی سی پی دزدید

[ad_1]

بر اساس اسناد دادگاه ناحیه شمالی می سی سی پی، یک زن آکسفورد 2.9 میلیون دلار از یکی از خانواده های دانشگاه ایالتی می سی سی پی سرقت کرده است.

دفتر دادستانی ناحیه شمالی ایالات متحده، بتی جین کدل 75 ساله را به دلیل انتقال پول از شرکت دلتا امگا Chapter House برای کاپا دلتا Sorority به حساب‌های بانکی و تجارت شخصی خود بین سال‌های 2012 تا سپتامبر 2019 محکوم کرد.

اگرچه سوابق دادگاه نشان می دهد که او میلیون ها دلار را به عنوان بخشی از یک “طرح” دریافت کرده است، اما او تنها به دلیل یک فقره کلاهبرداری با سیم محکوم شده است.

طبق اسناد دادگاه، کدل در ماه مارس به نوشتن یک چک 20000 دلاری از حساب بانکی این شرکت و واریز آن به حسابی برای تجارت خود در ژانویه 2018 اعتراف کرد.

طبق اسناد دادگاه، بین سال‌های 2018 و 2019، کدل پنج چک دیگر به ارزش 111 هزار و 500 دلار به کسب‌وکار خود، فروشگاه لباس‌های کودکان آکسفورد Belles and Beaus واریز کرد. طبق اسناد دادگاه، دولت فدرال به عنوان بخشی از توافق نامه خود، موافقت کرد که این پنج فقره کلاهبرداری سیمی را رد کند.

سوابق دادگاه نگفتند که بقیه پولی که گفته می شود از انجمن جمعی گرفته شده کجا رفته است.

طبق اسناد و مدارک دادگاه، آیین‌نامه‌های انجمن صنفی بیان می‌کند که هرگونه هزینه‌ای از حساب بانکی شرکت سوری نیاز به تأیید قبلی هیئت مدیره متشکل از رئیس، خزانه‌دار، منشی و یک نماینده دانشجو دارد.

طبق سوابق دادگاه، کادل به عنوان خزانه‌دار، مسئولیت مدیریت حق عضویت، خرید اقلام برای خانواده، پرداخت قبوض آب و برق، ثبت اسناد مالیاتی و حسابداری عمومی را بر عهده داشت.

او ممکن است با حداکثر 20 سال حبس، 250 هزار دلار جریمه، سه سال آزادی تحت نظارت و 100 دلار ارزیابی ویژه روبرو شود. دادگاه همچنین می تواند با توجه به سوابق دادگاه حکم به اعاده دادرسی بدهد.

قرار است حکم کادل در سپتامبر برگزار شود. 16، 11 صبح در دادگاه فدرال در آکسفورد با قاضی دادگاه منطقه ای ایالات متحده، گلن دیویدسون.

زمانی که می سی سی پی امروز با وکیل کدل تماس گرفت، برای اظهار نظر در ارتباط نبود. سخنگوی سازمان ملی کاپا دلتا بلافاصله برای اظهار نظر در دسترس نبود.

این مقاله برای اولین بار در می سی سی پی امروز ظاهر شد و در اینجا با مجوز Creative Commons بازنشر شد.

[ad_2]

Leave a reply