خشکسالی ترانزیت رودخانه می سی سی پی را برای کشاورزان تحت تاثیر قرار می دهد

[ad_1]

در امتداد رودخانه می سی سی پی (AP) – آدام توماس هنگام صبح که شبنم می سوزد شروع به برداشت سویا در مزرعه خود در ایلینویز می کند. امسال، هوای خشک کار را تسریع کرد و به او اجازه داد تا زودتر شروع کند. مشکل او رساندن سویا به بازار بود.

حدود 60 درصد از ایالات غرب میانه و شمال دشت بزرگ در خشکسالی قرار دارند. تقریباً کل امتداد رودخانه می سی سی پی – از مینه سوتا تا دهانه رودخانه در لوئیزیانا – در دو ماه گذشته بارندگی کمتر از حد متوسط ​​را تجربه کرده است. در نتیجه، سطح آب رودخانه به پایین‌ترین حد خود رسیده است و ترافیک کشتی‌ها و لنج‌ها را مختل می‌کند که برای انتقال کالاهای کشاورزی اخیراً برداشت شده مانند سویا و ذرت به پایین رودخانه برای صادرات بسیار مهم است.

اگرچه دانشمندان می گویند تغییرات اقلیمی باعث افزایش دما و رایج تر و شدیدتر شدن خشکسالی ها می شود، یک متخصص آب و هوا می گوید این خشکسالی اخیر که بر مرکز ایالات متحده تأثیر می گذارد به احتمال زیاد یک پدیده آب و هوایی کوتاه مدت است.

کمبود باران تجارت را به شدت تحت تاثیر قرار داده است. این رودخانه بیش از نیمی از کل صادرات غلات ایالات متحده را جابجا می کند، اما طبق برآوردهای صنعت که توسط دولت فدرال استناد شده است، خشکسالی جریان کالا را حدود 45 درصد کاهش داده است. قیمت‌های حمل‌ونقل ریلی، جایگزینی برای ارسال کالا با بارج، نیز افزایش یافته است.

مایک دوهرتی، اقتصاددان ارشد اداره مزرعه ایلینویز گفت: «این اساساً به معنای درآمد کمتر است.

توماس در محل تلاقی رودخانه‌های اوهایو و می‌سی‌سی‌پی مزرعه‌داری می‌کند و ذخیره غلات کافی برای انتظار هزینه‌های بالای حمل و نقل ندارد.

او گفت: “من مجبور شدم از قیمت تخفیف بگیرم.”

تغییرات آب و هوایی به طور کلی باعث ایجاد شرایط آب و هوایی در منطقه رودخانه می سی سی پی بالا می شود، اما در ماه های اخیر، سطح پایین آب قسمت هایی را نشان داده است که معمولاً غیرقابل دسترس هستند. هزاران بازدیدکننده آخر هفته گذشته از بستر رودخانه معمولاً غوطه ور به سمت تاور راک، یک سازه بیرون زده در حدود 100 مایلی (161 کیلومتری) جنوب شرقی سنت پترزبورگ قدم زدند. لویی. این اولین بار از سال 2012 است که گردشگران می توانند این سفر را انجام دهند و خشک بمانند. در مرز تنسی و میسوری، جایی که رودخانه نیم مایل عرض دارد، مسیرهای چهارچرخ مار در بخش وسیعی از بستر رودخانه در معرض دید قرار دارند.

در یک استراحت شدید از هوای خشک در اوایل این هفته، منطقه در نهایت مقداری باران بارید.

کای روث از مرکز پیش‌بینی رودخانه می‌سی‌سی‌پی پایین‌تر، گفت: «این به نوعی درد کم‌آب را از بین می‌برد، اما نمی‌تواند به طور کامل آن را کاهش دهد. باران.”

بارج ها در معرض خطر برخورد به پایین و گیر افتادن در گل هستند. در اوایل این ماه، گارد ساحلی ایالات متحده اعلام کرد که حداقل هشت مورد از این نوع «زمین‌سازی» وجود داشته است. برخی از بارج ها به پایین دست می زنند اما گیر نمی کنند. دیگران به شرکت های نجات نیاز دارند تا به آنها کمک کنند. به لنج‌ها هشدار داده می‌شود که بارهای خود را سبک کنند تا از فرورفتن بیش از حد در عمق آب جلوگیری کنند، اما این بدان معناست که آنها می‌توانند کالاهای کمتری را حمل کنند.

برای اطمینان از اینکه کشتی‌ها می‌توانند ایمن سفر کنند، مقامات فدرال مرتباً ملاقات می‌کنند، عمق رودخانه را در نظر می‌گیرند و با صنعت کشتیرانی برای تعیین بسته‌های محلی و محدودیت‌های ترافیکی صحبت می‌کنند. هنگامی که یک بخش به طور موقت بسته می شود، صدها کشتی ممکن است در صف انتظار باشند.

اریک کاررو، مدیر رودخانه‌ها و آبراه‌های غربی گارد ساحلی می‌گوید: «این بسیار پویا است: همه چیز دائماً در حال تغییر است. هر روز، زمانی که بررسی‌های خود را انجام می‌دهیم، مناطقی را پیدا می‌کنیم که کم‌عمق هستند و نیاز به لایروبی دارند.»

پس از لایروبی یک بخش بسته، مقامات یک کانال امن را علامت گذاری می کنند و بار دیگر می توانند از آن عبور کنند.

به گفته مایک استینهوک، مدیر اجرایی ائتلاف حمل و نقل سویا، در برخی مکان‌ها، ذخیره‌سازی در پایانه‌های بارج در حال پر شدن است و از ورود کالاهای بیشتر جلوگیری می‌کند. او گفت که هجوم غلات به یک سیستم حمل و نقل رودخانه ای در معرض خطر مانند “وصل کردن یک شلنگ باغچه به شیر آتش نشانی” است. او افزود که هزینه های بالا برای کشاورزان باعث شده است که برخی برای ارسال کالاهای خود منتظر بمانند.

برای گردشگران، بسیاری از رودخانه هنوز قابل دسترسی است. چارلز رابرتسون، رئیس و مدیر عامل شرکت American Cruise Lines که دارای پنج کشتی کروز است که می‌توانند 150 کشتی را حمل کنند، گفت: کشتی‌های کروز برای مقاومت در برابر سختی‌های رودخانه ساخته شده‌اند: موتورهای بزرگ در بهار با جریان‌های سریع مبارزه می‌کنند و آب‌های کم عمق قایق‌ها را در خشکسالی حرکت می‌کنند. هر کدام 190 مسافر

با این حال، عملیات شبانه محدود است تا به کشتی ها کمک کند تا از موانع جدیدی که خشکسالی در معرض آنها قرار داده است اجتناب کنند. و برخی از مناطق فرود به دلیل آب کم قابل دسترس نیستند – رودخانه در امتداد لبه ها خشک شده است. در ویکزبورگ، می سی سی پی، یک کشتی تفریحی نمی توانست به رمپی که معمولاً مسافران را بار می کند، برسد، بنابراین شهر با کمک مردم شهر، سنگ ریزه و تخته سه لا را برای ایجاد یک راهروی موقت ساخت. برای برخی، به ماجراجویی می افزاید.

رابرتسون گفت: «آنها سرفصل هایی را تجربه می کنند که اکثر کشورهای دیگر کشور می خوانند.

خشکسالی یک مشکل طولانی مدت در کالیفرنیا است، که به تازگی خشک ترین دوره سه ساله خود را ثبت کرده است، وضعیتی که بر منابع آب و افزایش خطر آتش سوزی در جنگل ها تاکید کرده است. تغییرات اقلیمی باعث افزایش دما و شایع تر و بدتر شدن خشکسالی می شود.

جن برادی، تحلیلگر داده در Climate Central، یک گروه غیرانتفاعی از دانشمندان و محققان که در مورد تغییرات آب و هوایی گزارش می دهند، می گوید: “مناطق خشک تر همچنان خشک تر می شوند و مناطق مرطوب تر به مرطوب تر شدن ادامه می دهند.”

براد پوگ، هواشناس اداره ملی اقیانوسی و جوی، گفت: با این حال، خشکسالی کنونی در غرب میانه احتمالاً «ناشی از الگوهای آب و هوایی کوتاه مدت» است و او آن را به تغییرات آب و هوایی مرتبط نمی کند.

در غرب میانه، تغییرات آب و هوایی شدت برخی از طوفان های بارانی را افزایش می دهد. بر اساس گزارش NOAA، شدت سیل در بالای رودخانه می سی سی پی سریعتر از هر منطقه دیگری از کشور در حال رشد است.

برخی نگران هستند که کود و کود در مزارع جمع شده و به سرعت در یک باران شدید شسته شده و سطح اکسیژن را در رودخانه ها و نهرها کاهش می دهد و زندگی آبزیان را تهدید می کند.

در موارد نادر، جوامع به سمت منابع جایگزین آب آشامیدنی دور از می سی سی پی حرکت می کنند. NOAA می گوید خشکسالی همچنین خطر خشک شدن چاه های آب آشامیدنی در آیووا و نبراسکا را به همراه دارد.

مشخص نیست این خشکسالی تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. در کوتاه مدت، احتمال بارندگی وجود دارد، اما NOAA خاطرنشان می کند که در ماه نوامبر، بارندگی کمتر از حد متوسط ​​در ایالت های مرکزی مانند میسوری محتمل تر است، که می تواند مشکلات حمل و نقل در رودخانه را افزایش دهد. در برخی ایالت های شمالی از جمله میشیگان، زمستان ممکن است رطوبت بیشتری به همراه داشته باشد، اما در ایالت های جنوبی باران کمتری پیش بینی می شود.

راث می‌گوید: «بارندگی زیادی لازم است تا واقعاً رودخانه بالا بیاید.

___

آسوشیتدپرس از بنیاد خانواده والتون برای پوشش سیاست های آب و محیط زیست حمایت می کند. AP تنها مسئول تمام محتوا است. برای همه پوشش های زیست محیطی AP، مراجعه کنید

[ad_2]

Leave a reply