خدمه Hazmat به نشت کلر در OB Curtis پاسخ می دهند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – یک خدمه جکسون hazmat و سازمان آتش نشانی Ridgeland به نشت کلر در تاسیسات تصفیه آب OB Curtis در روز دوشنبه 19 سپتامبر پاسخ دادند.

به گفته آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA)، مقامات نشت کلر را در ساختمان شیمیایی شناسایی کردند. همه پرسنل بلافاصله از ساختمان شیمیایی تخلیه شدند. این ساختمان به گونه ای طراحی شده است که دارای اسکرابرهای هوا برای جلوگیری از خروج کلر از ساختار باشد و طبق گزارش ها مطابق طراحی کار می کند.

گروه آتش‌نشانی ریجلند، تیم Hazmat بخش آتش‌نشانی جکسون و کارکنان تعمیر و نگهداری OB Curtis سه دریچه نشتی را شناسایی و منطقه را ایمن کردند. هیچ تخلیه دیگری از مناطق اطراف لازم نبود.

“ساختمان شیمیایی در OB Curtis منطقه ای است که در آن نیازهای متمرکز برای کاهش خطرات ایمنی بیشتر رخ می دهد. ما به طور مداوم برای بهبود ایمنی این مرکز تلاش می کنیم. در حالی که این یک نشت کلر بود، مهندسان وزارت بهداشت ایالت می سی سی پی ضد عفونی آب را در طول نشت کنترل کردند. جیم کریگ، فرمانده حوادث MSDH می‌گوید: فرآیند گندزدایی بدون وقفه بود، آبی که در بین مردم توزیع می‌شود همچنان برای مصرف بی‌خطر است تا زمانی که اقدامات احتیاطی MSDH را رعایت کنید.

هیچ آسیبی رخ نداد و مسئولان آتش نشانی در ساعت 11:08 صبح به طور کامل اعلام کردند

کار در کارخانه روز دوشنبه به روال عادی ادامه خواهد داشت. مقامات شهری گفتند که خدمه در تلاش هستند تا پمپ آب خام شماره 4 را به خدمت بازگردانند. خود پمپ تعمیر شده است، اما تغذیه برق قبلا آسیب دیده است. خدمه برای تعمیر تغذیه برق روز دوشنبه کار خواهند کرد.

به محض برقراری برق، انتظار می رود پمپ آب خام شماره 4 به کار خود بازگردد. پمپ آب خام شماره 2 نصب نخواهد شد تا زمانی که پمپ آب خام شماره 4 به اندازه کافی برای ارزیابی قابلیت اطمینان در خدمت نباشد.

مقامات شهری گفتند که فشار آب در کارخانه OB Curtis در 24 ساعت گذشته در فشار ثابت باقی مانده است و در حال حاضر روی 90 PSI کار می کند. همه مخازن حاشیه خوبی برای ذخیره سازی سربار دارند. ذخیره سازی در محل در کارخانه نیز ثابت مانده است.

مقامات شهری گفتند که فشار باید در سراسر شهر ثابت باشد. اخطار آب جوش هفته گذشته لغو شد.

[ad_2]

Leave a reply