خدمه کار می کنند تا پمپ آب خام را دوباره به خدمت بازگردانند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – رهبران شهر جکسون اعلام کردند که خدمه در تلاش هستند تا یک پمپ آب خام را در کارخانه تصفیه آب OB Curtis در روز شنبه 10 سپتامبر به خدمت بازگردانند.

پمپ آب خام تعمیر شده شماره 2 به کارخانه رسید. توسط جرثقیل بر روی سکوی پمپ قرار داده شد. اکنون، خدمه تلاش خواهند کرد تا پمپ را دوباره به خدمت بازگردانند.

مقامات گفتند که نیروگاه در فشار ثابت باقی مانده است و در حال حاضر با PSI 88 کار می کند. همه مخازن دارای حاشیه برای ذخیره سازی سربار هستند و در طول شب به سود خود رسیده اند. فشار باید در سرتاسر شهر ثابت باشد.

به طور کلی تولید آب در حال بهبود است. روز جمعه، 9 سپتامبر، تولید گیاه غشایی ثابت ماند و سمت معمولی افزایش یافت. خدمه برای افزایش ظرفیت تولید به کار خود ادامه می دهند.

نمونه برداری تحقیقاتی برای نظارت بر کیفیت آب ادامه خواهد داشت. مسئولان شهری گفتند که سیستم توزیع برای نمونه برداری کامل برای پاکسازی اطلاعیه آب جوش آماده نیست. آنها به ارزیابی زمانی که نمونه برداری کامل می تواند آغاز شود، ادامه خواهند داد. این بستگی به فشار پایدار دارد. خدمه به دو دور نمونه شفاف نیاز دارند تا بتوانند اخطار آب جوش را حذف کنند.

همسایه‌هایی که دچار تغییر رنگ آب یا عدم فشار هستند می‌توانند آن را از طریق یک ابزار گزارش آنلاین به شهر گزارش کنند.

[ad_2]

Leave a reply