خدمه خسارت طوفان را در Rolling Fork بررسی می کنند

[ad_1]

چنگال غلتکی، خانم. (WJTV) – خدمه در طول روز به طور خستگی ناپذیر در حال بررسی خسارت در دلتای می سی سی پی هستند.

شهر رولینگ فورک و سیلور سیتی در حال سازماندهی و صرفه جویی در آنچه می توانند پس از طوفان قدرتمندی که همه چیز را در مسیر خود ویران می کند، دارند.

مرگ سه نفر و مجروحیت های متعدد در سیلور سیتی گزارش شده است، زیرا این شهر فقط 315 نفر برای بازسازی کار می کردند.

همسایه ها گفتند که طوفان بیش از یک ساعت به طول انجامید و بادهای شدید پنجره ها را بیرون می زد و آوارها را کیلومترها دورتر می برد.

آژانس مدیریت اضطراری می سی سی پی (MEMA) در طول روز در صحنه بود و عملیات جستجو و نجات را در محله ها انجام می داد.

به گفته مقامات شهرستان هامفریس، هیچ کس ناپدید نشده است.

فرماندار تیت ریوز با مقامات ایالتی از رولینگ فورک بازدید کرد که قول دادند به ساکنان امدادی که به شدت به آن نیاز دارند بدهد و از ساکنان خواست کمک کنند.

همه چیز در عمل است و ما می دانیم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم و کارهای زیادی در پیش داریم. وقتی به عنوان یک تیم گرد هم می آییم، می توانیم این کار را انجام دهیم. این چیزی است که قرار است در اینجا اتفاق بیفتد. هماهنگی بسیار مهم است. به همین دلیل است که اعلامیه اضطراری صبح امروز امضا شده است. قبلا امضاش کردم ما آن را برای فدرال رزرو ارسال خواهیم کرد و درخواست تأیید سریع خواهیم کرد. من مطمئن هستم که دولت با آن موافقت خواهد کرد

مکالمات عالی امروز صبح، “ریوز گفت.

“ما از شما می خواهیم که بیایید و کمک کنید. احتمالا لباس ها را گم کرده اند. آنها به غذا نیاز دارند. آنها به آب نیاز دارند. استفن مک کرانی، مدیر اجرایی MEMA، گفت: تمام چیزهای حداقلی که برای اداره خانه خود نیاز دارید.

اهدای آب، پوشاک و غذا بسیار مورد نیاز است و می‌توان آن را در نمایشگاه می‌سی‌سی‌پی در جکسون تحویل داد.

پناهگاه های باز در مناطق آسیب دیده در تسلیحات گارد ملی در رولینگ فورک، ساختمان چند منظوره شهرستان هامفریس در بلزونی و ساختمان گارد ملی آموری قدیمی در آموری خواهد بود.

[ad_2]

Leave a reply