خانوارهای SNAP می سی سی پی واجد شرایط برنامه اتصال مقرون به صرفه هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – به گفته دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی (MDHS)، دانش آموزان و خانواده های این ایالت می توانند از برنامه جدیدی بهره مند شوند که هدف آن پر کردن شکاف دیجیتال است.

MDHS، در مشارکت با گسترش پهنای باند و دسترسی می سی سی پی (BEAM)، برای گسترش آگاهی در مورد برنامه اتصال مقرون به صرفه، که یک برنامه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) است، کار می کند.

سالی دوتی گفت: “BEAM همه کسانی را که واجد شرایط استفاده از ACP هستند تشویق می کند. اتصال بخش مهمی از آموزش، مراقبت های بهداشتی و نیروی کار امروز است. ما می خواهیم همه مردم می سی سی پی به هم متصل باشند و بخشی از فرصت های دنیای دیجیتال امروزی باشند.” ، کارگردان BEAM.

مقامات گفتند که این برنامه برای خانوارهای واجد شرایطی است که در پرداخت هزینه خدمات اینترنتی مشکل دارند. واجدین شرایط برای این برنامه می توانند تا 30 دلار از خدمات پهنای باند خود در ماه و تا 75 دلار تخفیف در خدمات خود در صورت زندگی در زمین های قبیله ای دریافت کنند.

مزایا شامل 100 دلار تخفیف برای هر خانوار برای خرید یکباره رایانه، لپ‌تاپ یا تبلت است، اگر خانواده بین 10 تا 50 دلار از طریق ارائه‌دهنده پهنای باند مشارکت‌کننده به خرید کمک کند.

یک خانواده در صورتی واجد شرایط است که یکی از اعضای خانواده حداقل یکی از معیارهای زیر را داشته باشد:

  • دارای درآمدی است که کمتر از 200٪ از دستورالعمل های فقر فدرال است
  • در برنامه های کمکی خاص مانند SNAP، Medicaid، فدرال کمک مسکن عمومی، SSI، WIC، یا Lifeline شرکت می کند.
  • در یکی از چندین برنامه خاص قبیله‌ای، مانند دفتر کمک عمومی امور هند، شروع قبایل (فقط خانوارهایی که استانداردهای واجد شرایط درآمد مربوطه را دارند)، TANF قبیله‌ای، یا برنامه توزیع غذا در رزرواسیون هندی شرکت می‌کند.
  • برای دریافت مزایا تحت برنامه ناهار مدرسه رایگان و با قیمت کاهش یافته یا برنامه صبحانه مدرسه، از جمله از طریق مقررات واجد شرایط بودن جامعه USDA تایید شده است.
  • در سال جوایز جاری جایزه پل فدرال را دریافت کرد
  • دارای معیارهای واجد شرایط بودن برای برنامه موجود کم درآمد ارائه دهنده پهنای باند شرکت کننده است

خانواده‌های واجد شرایط می‌توانند از طریق یک ارائه‌دهنده پهنای باند مشارکت‌کننده یا با مراجعه به AffordableConnectivity.gov برای ارسال یک درخواست آنلاین یا چاپ یک برنامه پستی و تماس با ارائه‌دهنده پهنای باند مشارکت‌کننده دلخواه خود و انتخاب طرح ثبت‌نام کنند.

[ad_2]

Leave a reply