خانواده پس از تیراندازی مرگبار بازیکن فوتبال در می سی سی پی عزادار شدند

[ad_1]

شهرستان دسوتو، خانم. – یک خانواده شهرستان دسوتو عزادار از دست دادن یک فوتبالیست حرفه ای هستند که در آخر هفته در والز، می سی سی پی به ضرب گلوله کشته شد.

کریستین سولزبری در آن جا درخشید. اینجاست که مادرش، ملیسا اسمیت، در جوانی برق چشمانش را دید.

او گفت: “من گفتم کریستین، اگر واقعاً می‌خواهید فوتبال حرفه‌ای بازی کنید. گفتم باید این کار را درست انجام دهید و باید به من گوش دهید و او گفت بله خانم.”

این عکس های مادر و پسر تصویر رابطه «مادر» و ورزشکار آنها را ترسیم می کند.

Saulsberry از یک بازیکن برجسته در طول دوران دبیرستان خود در دبیرستان Southaven و مدرسه مسیحی Northpoint به کالج در آلابامای غربی افزایش یافت.

خانواده‌اش فداکاری‌های مهمی انجام دادند و او را تشویق کردند، حتی زمانی که او در طول همه‌گیری با ناملایمات مواجه شد.

مادر او هرگز لحظه‌ای را که او در اوایل سال جاری با امضای قرارداد با ادمونتون الکس در کانادا به رویای حرفه‌ای شدنش رسید را فراموش نخواهد کرد.

اسمیت گفت: “او پیراهنش را روی سرش گرفت و گفت نه و فقط شروع به گریه کرد. او می دانست که این کار را کرده است.” من هرگز خواب هم نمی دیدم که بچه ام به این زودی ترک کند.

متأسفانه، رویای او چند روز پس از تولد 25 سالگی اش ربوده شد. به گفته کلانتر شهرستان DeSoto، Saulsberry روز شنبه در یک مهمانی در Walls، می سی سی پی بود که از ناحیه شکم و پایش مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

مادرش گفت که او در حال جشن تولد بهترین دوستش بود که مظنون، مارک مک دانیل 24 ساله، شروع به درگیری کرد.

اسمیت گفت: «مرد جوان پشت کاناپه مادر بهترین دوستش پرت شد و آن را ترک کرد. اتفاقی در حمام با همین مرد رخ داد، چیزهای واضحی که در آن میله دوش و پرده دوش پاره شد.

او گفت که چندین بار به مک دانیل گفته شد که ترک کند اما نپذیرفت. او اکنون به قتل درجه دوم متهم شده است، اتهامی که خانواده Saulsberry می‌خواهد ارتقا یابد.

اسمیت گفت: “او یک انتخاب داشت. همه ما انتخاب هایی داریم. او حتی پس از اینکه از او خواسته شد آنجا را ترک کند، آنجا نشست.”

زندگی و حرفه او در زمانی که نامی برای خود دست و پا می کرد کوتاه شد. اسمیت گفت هدف جدید او زنده نگه داشتن میراث اوست.

اسمیت گفت: “کریستین، من تو را دوست دارم. به تو و پسرت آنقدر افتخار می کنم که هرگز از کار کردن برای تو دست نمی کشم. من برنامه های بزرگی برای نام تو دارم.”

ادای احترام دوشنبه شب برای Saulsberry از سوی شهردار Southaven به هم تیمی ها و تیم های حرفه ای او ادامه یافت. باشگاه فوتبال ادمونتون الکس بعد از ظهر دوشنبه ویدئویی را به افتخار او منتشر کرد.

روز سه‌شنبه ساعت 5:30 بعد از ظهر برای Saulsberry در مدرسه مسیحی Northpoint برگزار می‌شود

[ad_2]

Leave a reply