خانواده هنوز در جستجوی مرد جکسون ناپدید شده 6 ساله هستند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – خانواده یک مرد ناپدید شده از مردم برای ناپدید شدن کورتنای دیویس درخواست پاسخ می دهند.

دیویس آخرین بار حدود شش سال پیش در جکسون دیده شد. خانواده او گفتند که همچنان امیدوارند که او به خانه بازگردد.

او در زمان ناپدید شدن 26 سال داشت. اعضای خانواده گفتند که او آخرین بار در فروشگاه تخفیف فرد در خیابان تری در جکسون دیده شده است.

عمه او، مارتا هارتزوگ، می‌گوید: «زمانی که ما واقعاً فهمیدیم که او گم شده است، در 16 ژانویه، در واقع تعطیلات مارتین لوتر کینگ بود، به طوری که برای همیشه در ذهن ما باقی می‌ماند.

آن تاریخ، 20 ژانویه 2016، برای همیشه در ذهن آنها حک خواهد شد.

هارتزوگ گفت: “خانواده ما چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اند. این فقط دلخراش بوده است.

مادر دیویس می‌گوید پسرش، یک متعصب اتومبیل که دو شغل را انجام می‌داد، آخرین بار در مورد خرید ماشین در جکسون جنوبی صحبت کرد و یک دوست او را همراهی کرد. Chevy Camaro مشکی او چند روز بعد در نزدیکی اداره پلیس جکسون پیدا شد و کاملا تمیز شده بود.

هارتزوگ گفت: «احساس می‌کنم باید دستگیر می‌شد.

دیویس کوچکترین از پنج بود. عمه اش گفت که او حتی یک روز هم با مادرش صحبت نکرده است. مادرش، میشل، هر شنبه به منطقه ای که آخرین بار در آنجا دیده شده بود، برمی گردد.

مادرش گفت: “من نمی توانم او را ببینم. او برای من فقط یک عکس است. من فقط می توانم با یک عکس به اتاقش بروم.”

خانواده او معتقدند پلیس جکسون توپ را در این مورد رها کرده است.

عمه اش گفت: انگار بدون هیچ اثری ناپدید شد.

آنها امیدوارند که با صحبت کردن، بالاخره کسی پاسخی برای آنچه که عزیزان به عنوان مرد شیرین و بامزه خود، چسب خانواده توصیف می کنند، ارائه دهد.

هارتزوگ گفت: “ما می خواهیم کورتنای به خانه بیاید. ما به پاسخ نیاز داریم. کسی می داند. همانطور که می گویند، خیابان ها صحبت می کنند. خیابان ها صحبت می کنند. آنها می دانند.”

WJTV 12 News به اداره پلیس جکسون در مورد پرونده افراد گمشده کورتنای دیویس رسید. ما پاسخی نشنیده ایم. هر کس چیزی می داند تشویق می شود که به پلیس مراجعه کند.

[ad_2]

Leave a reply