خانواده راشیم کارتر نتایج کالبد شکافی مستقل را منتشر کردند

[ad_1]

توجه: برخی از ویدیوهای موجود در پخش کننده گرافیکی است و ممکن است برای برخی از بینندگان آزاردهنده باشد. صلاحدید بیننده توصیه می شود.

جکسون، خانم (WJTV) – بن کرامپ، وکیل حقوق مدنی، دوشنبه به جکسون سفر کرد و خواستار پاسخ در مورد مرگ مرموز مرد جوان فایت شد که بقایای او یک ماه پس از ناپدید شدن او پیدا شد.

دفتر بازرسی پزشکی ایالتی نتوانسته است علت مرگ راشیم کارتر، 25 ساله را تعیین کند. خانواده او معتقدند بازی ناپسندی وجود داشته است، بنابراین وکیل آنها نامه ای به وزارت دادگستری ارسال کرده و از آنها خواسته است در این ماجرا دخالت کنند.

کارتر سال گذشته برای کار در شهرستان اسمیت قرارداد بسته شد. او در ماه اکتبر پس از ارسال پیامک به مادرش مبنی بر اینکه جانش در خطر است ناپدید شد.

او گفت: «من و صاحب این شرکت چشم به چشم نمی‌بینیم، مامان. اسمش رو الان نمیتونم بگم “اگر اتفاقی برای من بیفتد، او مسئول آن است. من خیلی باهوش هستم، مامان. این بچه ها می خواهند من را بکشند.” و این چیزی است که او برای من فرستاد.

وکلای دادگستری گفتند که تلاشی برای استفاده از کارت اعتباری کارتر در تیلورسویل در زمانی که وی مفقود شده بود وجود داشت. یک ماه پس از ناپدید شدن او، بخشی از بقایای او در شهرستان اسمیت پیدا شد.

«سرش از بدنش جدا شد. مهره هایش، نخاعش، در جای دیگری بود که پیدا کردند، دور از سر بریده اش. آنها اخیراً بقایایی را پیدا کردند که معتقدند متعلق به راشیم کارتر است.

دفتر بازرسی پزشکی ایالت می سی سی پی نتوانست علت مرگ را تعیین کند زیرا برخی از بقایای کارتر در مراحل پیشرفته تجزیه بودند. کارلوس مور، وکیل دادگستری، آن را یکی از نگران کننده ترین پرونده های زندگی خود خواند.

من در تمام 46 سال زندگی خود ساکن می سی سی پی بوده ام و هرگز در زندگی ام چنین جنایت وحشتناکی نشنیده ام. من در زمان امت تیل زندگی نمی کردم. من در مورد آن شنیدم و در کتاب‌های تاریخ خواندم، اما فکر می‌کردم ما در می‌سی‌سی‌پی پیشرفته‌ایم.»

اداره کلانتری شهرستان اسمیت تحقیقات را رهبری می کند و اداره تحقیقات می سی سی پی (MBI) در حال کمک است. خانواده کارتر گفتند که باید کارهای بیشتری انجام شود.

کرامپ گفت: «ما به بالاترین سطوح مجری قانون نیاز داریم تا عدالت را در مورد راشیم کارتر اجرا کنند که گویی او فرزند شماست.

کلانتر شهرستان اسمیت گفت که منتظر است تا نتایج حکم جستجو بازگردد. او همچنین گفت که از دخالت وزارت دادگستری استقبال می کند.

WJTV 12 News نیز با MBI تماس گرفت، اما آژانس از اظهار نظر در مورد این تحقیقات خودداری کرد.

[ad_2]

Leave a reply