خانواده تایر نیکولز قبل از انتشار ویدئو: “ما صلح می خواهیم”

[ad_1]

ویدیوی توقف ترافیک قبل از مرگ نیکولز بعد از ساعت 6 بعد از ظهر (CT) به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

ممفیس، تن. – وکلا و خانواده تایر نیکولز روز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ممفیس خواستار عدالت برای پسرشان و صلح در شهرشان شدند.

سخنرانان شامل اعضای خانواده، وکلای بن کرامپ و آنتونیو رومانوچی و ون ترنر، رئیس شعبه NAACP ممفیس بودند.

کرامپ خاطرنشان کرد که در عرض 20 روز از سوی دادستان منطقه علیه این افسران متهم شد. موارد مشابه گذشته در سراسر کشور ماه ها طول کشیده تا به جلو بروند. کرامپ گفت که این باید طرح اولیه تیراندازی های پلیس در آینده باشد.

کرامپ گفت: ما هرگز عدالت سریعی را به این شکل ندیده ایم.

جیم استریکلند، شهردار ممفیس و سی جی دیویس، مدیر پلیس، به WREG’s Live at Nine گفتند که بررسی همه واحدهای ویژه پلیس، مانند واحد اسکورپیون، انجام خواهد شد.

شهردار استریکلند گفت: «اکنون، ما روی بسیاری از کارمندان شهری متمرکز شده‌ایم که ممکن است کار اشتباهی انجام داده باشند یا در انجام کاری درست ناکام باشند و با آنها نیز نسبتاً سریع برخورد خواهد شد.» “زیرا واضح است که این افراد خط مشی ها را نقض کردند، آموزش های خود را نقض کردند، آموزش های اضافی را که دریافت کردند. قوانین جزایی ایالتی را نقض کردند. اما آیا کاری وجود دارد که بتوانیم متفاوت انجام دهیم، زیرا ما باید هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا مطمئن شویم این اتفاق دوباره تکرار نمی شود. “

ترنر گفت که جمعه شب احتمالا یکی از سخت ترین شب هایی است که شهر تا به حال تجربه کرده است.

نیکولز 29 ساله در ژانویه درگذشت. 10، سه روز پس از توقف ترافیک و تعقیب و گریز در نزدیکی خانه‌اش در محله هیکوری هیل که با نیکولز در بیمارستانی به پایان رسید.

انتظار می‌رود ویدیوی این حادثه پس از ساعت 18 (CT) برای عموم منتشر شود. امروز عصر دوباره چک کنید.

پنج افسر پلیس ممفیس – تاداریوس بین، دمتریوس هیلی، امت مارتین سوم، دزموند میلز جونیور و جاستین اسمیت – به دلیل سوء رفتار از کار اخراج شدند و روز پنجشنبه توسط هیئت منصفه بزرگ متهم و بازداشت شدند.

هر کدام به قتل درجه دوم، ضرب و جرح شدید، دو فقره آدم ربایی تشدید کننده، دو فقره سوء رفتار رسمی و ظلم رسمی متهم هستند. تا صبح جمعه، آنها اوراق قرضه را ارسال کرده بودند.

رادنی ولز، ناپدری تایر نیکولز، گفت که او ابتدا خواهان اتهام قتل درجه یک علیه افسران بود، اما خانواده از قتل درجه دوم راضی هستند.

او جمعه شب در ممفیس درخواست صلح کرد.

ولز گفت: “ما صلح می خواهیم. ما هیچ نوع هیاهو نمی خواهیم. ما هیچ نوع اغتشاش نمی خواهیم.” لطفا اعتراض کنید، اما با خیال راحت اعتراض کنید.

RowVaughn Wells، مادر تایر نیکولز گفت که او این ویدئو را ندیده است و توصیه می کند که فرزندان هیچکس آن را نبینند.

او گفت: “شما نمی دانید در حال حاضر چه احساسی دارم.” او متوجه شد که پسرش در چند قدمی خانه اش مرده و او را صدا می کند. “هیچ مادری نباید مجبور شود آنچه را که من در حال حاضر دارم تحمل کنم.”

او گفت: “او همیشه می گفت که قرار است روزی مشهور شود. من نمی دانستم که اینطور خواهد شد.”

[ad_2]

Leave a reply