خانواده امت تیل در بیرون دادگاه می سی سی پی تجمع کردند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – اعضای خانواده امت تیل و حامیانش در مقابل دفتر دادستان ناحیه لفلور تجمع کردند و خواستار اجرای عدالت برای ربودن و قتل تیل شدند.

خانواده و حامیان تیل از سراسر ایالت سفر کردند و روی پله‌های دادگاه گرین‌وود گرد هم آمدند تا از دادستان دیوین ریچاردسون بخواهند پرونده را دوباره باز کند.

پرسیلا استرلینگ، پسر عموی امت تیل، فرماندار تیت ریوز (R-خانم) را صدا زد و خاطرنشان کرد که او هنوز در مورد تلاش های خانواده برای آوردن مظنون ادعایی، کارولین برایانت دانهام، به عدالت صحبت نکرده است.

اعضای خانواده گفتند که به دنبال دستگیری و محاکمه برایانت دانهام ادامه خواهند داد، زیرا مامی تیل از آنها خواسته تا برای ربودن و قتل غیرقانونی پسرش برای عدالت مبارزه کنند.

“خب، ما می‌خواهیم او به دادگاه برود و حقیقت را بگوید. وقتی من یک دختر جوان، شش و 17 ساله بودم، تابستان‌هایم را در شیکاگو می‌گذراندم. من و مامی هر روز صبح صبحانه می‌دادیم و او می‌گفت. به من بگو، “لورا، بو این کار را نکرد. بو پسر خوبی بود.” اگر حکمی داشتی، می‌آیند و تو را می‌گیرند. مدگار اورز به عدالت رسید.

بنیاد عدالت برای خانواده ها Emmett Till در حال برنامه ریزی یک رویداد عدالت در سراسر کشور است که در 28 اوت در جکسون برگزار می شود.

[ad_2]

Leave a reply