خانواده الیزا فلچر پس از پیدا شدن جسد معلم ممفیس سکوت کردند

[ad_1]

ممفیس، تن. (WREG) – خانواده، دوستان، و رهبران جامعه در ممفیس پس از پیدا شدن جسد الیزا فلچر، معلم محلی که آخرین بار در روز جمعه در حال دویدن دیده شده بود، در روز دوشنبه، اندوه خود را ابراز کردند.

پلیس ممفیس روز سه شنبه تایید کرد که فلچر در پشت خانه ای در ممفیس جنوبی جسد پیدا شده است. جسد او در حین جستجو در نزدیکی جایی که پلیس گفت مظنون کلئوتا آبستون در حال تمیز کردن خودروی خود دیده شده است، کشف شد.

خانواده این مادر 34 ساله طی یک کنفرانس مطبوعاتی با دادستان منطقه شلبی و مقامات انتظامی روز سه شنبه بیانیه ای منتشر کردند:

«ما از این فقدان بی‌معنا دل شکسته و ویران شده‌ایم. لیزا برای خیلی ها بسیار خوشحال بود – خانواده، دوستان، همکاران، دانش آموزان، والدین، اعضای دومین جماعت کلیسای پروتستانش، و همه کسانی که او را می شناختند.

حالا وقت آن است که به یاد بیاوریم و جشن بگیریم که چقدر خاص بود و از کسانی که خیلی به او اهمیت می دادند حمایت کنیم. ما از همه ابراز عشق و نگرانی که دریافت کرده ایم قدردانی می کنیم. ما از مجریان قانون محلی، ایالتی و فدرال به خاطر تلاش های خستگی ناپذیر آنها برای یافتن لیزا و اجرای عدالت برای مسئول این جنایت وحشتناک بی اندازه سپاسگزاریم.

ما امیدواریم که همه، از جمله نمایندگان رسانه‌ها، نیاز خانواده را درک کنند که در این دوران دردناک، در خلوت و بدون دخالت بیرونی غمگین باشند.»

پس از انتشار بیانیه این خانواده، بیل لی فرماندار تنسی در توییتر ابراز همدردی و حمایت خود کرد و نوشت:

من و ماریا از مرگ غم انگیز الیزا فلچر، معلم فداکار، همسر و مادر دو فرزند دل شکسته ایم. ما خانواده فلچر را در این دوران غم و اندوه وصف ناپذیر دعا می کنیم. من از مجریان قانون برای تلاش های خستگی ناپذیر آنها تشکر می کنم و اعتماد دارم که عدالت سریع و شدید خواهد بود.

کلیسای پرسبیتریان دوم، کلیسایی که فلچر در آن حضور داشت، نیز در یک پست فیسبوکی غم خود را ابراز کرد:

«ما عمیقاً بخاطر از دست دادن عضو عزیز کلیسا، لیزا فلچر، غمگین هستیم.

لطفاً در دعا برای خانواده های فلچر، ولفورد، و اورگیل و همچنین برای جامعه ممفیس به ما بپیوندید. ما به دنبال سرپناهی در پدر رحمتها و خدای همه آسایش هستیم که پسرش امید مبارک رستاخیز است و در روز بزرگ ما و کل جهان ما را شفا خواهد داد.”

لی هریس، شهردار شهرستان شلبی بیانیه زیر را منتشر کرد:

“الیزا فلچر یک مربی خستگی ناپذیر، همسر و مادر فداکار، و عضوی عمیقاً ریشه دار در کلیسای خود و جامعه ما بود. دعاهای ما با خانواده او و همه کسانی است که تحت تأثیر زندگی او قرار گرفته اند. همه ما امیدواریم که عامل این جنایت شنیع به سرعت به دست بیاید. به دست عدالت سپرده شد.”

دکتر. گرگ جونز، رئیس دانشگاه بلمونت که فلچر در آن حضور داشت، در مورد تفاوتی که به عنوان معلم در منطقه ممفیس ایجاد کرده است، صحبت کرد.

«الیزا (ولفورد) فلچر یکی از فارغ‌التحصیلان بلمونت بود که تغییرات محسوسی را در جامعه خود ایجاد کرد و همه ما از خبر مرگ غم‌انگیز او دل شکسته‌ایم. لیزا در سال 2012 با مدرک کارشناسی ارشد هنر در آموزش آموزش از دانشگاه بلمونت فارغ التحصیل شد و به عنوان یک معلم در منطقه ممفیس زندگی جوانان را شکل داد. اگرچه همه ما به دنبال خبر ربوده شدن او در روز جمعه امیدوار بودیم که نتیجه متفاوتی داشته باشیم، اما از تیم های مجری قانون زیادی که در طول آخر هفته برای یافتن لیزا و اجرای عدالت برای فرد مسئول با یکدیگر همکاری کردند، سپاسگزاریم. کل جامعه بلمونت به بسیاری از مردم در سراسر کشور می پیوندند تا برای خانواده و دوستان لیزا دعا کنند، زیرا آنها شروع به عبور از غم و اندوه غیرقابل درک می کنند.

[ad_2]

Leave a reply