خانه‌های شهرستان هیندز می‌توانند پس از بحران آب، کمک‌های عمومی دریافت کنند

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – روز جمعه، دپارتمان خدمات انسانی می سی سی پی (MDHS) اعلام کرد که پرداخت های تکمیلی برنامه کمک به انرژی خانه با درآمد کم (LIHEAP) را به خانواده های شهرستان هیندز که فشار مالی ناشی از بحران آب را افزایش می دهند، صادر می کند.

خانوارها باید قبلاً واجد شرایط و پرداختی برای مزایای LIHEAP از 1 ژانویه 2022 تا 30 اوت 2022 تعیین شده باشند.

مقامات MDHS گفتند که پرداخت‌های بالغ بر 1250 دلار مستقیماً به ارائه‌دهندگان خدمات شهری مشتری انجام خواهد شد. این پرداخت ها بین ارائه دهندگان برق و گاز مشتری تقسیم می شود.

مبالغ پرداخت بر اساس منبع گرمایش اولیه مورد استفاده در محل اقامت بین ارائه دهندگان توزیع می شود. این بدان معنی است که اگر خانه عمدتاً با گاز گرم می شود، بیشتر مبلغ پرداختی به ارائه دهنده گاز پرداخت می شود.

باب اندرسون، مدیر اجرایی، گفت: “ما می دانیم که بسیاری از ساکنان شهرستان هیندز تحت تاثیر قرار گرفته اند و استرس مالی بیشتری را در رابطه با سیل اخیر و کمبود آب در منطقه جکسون تجربه می کنند.” MDHS این کمک تکمیلی را برای ارائه کمک به آن خانواده ها در پیش بینی افزایش هزینه های گرمایش در ماه های پاییز و زمستان ارائه می دهد.

خانوارها باید قبلاً واجد شرایط و پرداختی برای مزایای LIHEAP از 1 ژانویه 2022 تا 30 اوت 2022 تعیین شده باشند.

همه خانوارهای واجد شرایط دریافت مکمل، اخطاری دریافت خواهند کرد که به آنها اطلاع می دهد که پرداخت اضافی 1250 دلاری از طرف آنها به تامین کنندگان برق و گاز خانوار پرداخت می شود.

هیچ اقدام اضافی توسط مشتری برای دریافت این پرداخت اضافی مورد نیاز نیست.

خانواده های می سی سی پی که نیاز به کمک در قبوض آب و برق دارند، تشویق می شوند تا برای خدمات از طریق www.access.ms.gov درخواست دهند.

هر برنامه‌ای که پس از 30 اوت 2022 دریافت شده باشد، واجد شرایط پرداخت تکمیلی نیست، اما ممکن است واجد شرایط خدمات LIHEAP و LIHWAP در آینده باشد. برای یافتن نزدیک‌ترین آژانس اقدام اجتماعی، لطفاً مراجعه کنید

[ad_2]

Leave a reply