جکپات Mega Millions اکنون 660 میلیون دلار: آیا می توانید شانس برنده شدن خود را افزایش دهید؟

[ad_1]

(NewsNation) – جایزه بزرگ Mega Millions به رقم فوق‌العاده 660 میلیون دلار رسیده است، اما حتی با افزایش جایزه بزرگ، شانس برنده شدن آن همه پول ثابت باقی مانده است – یک رقم خیره کننده در 302.5 میلیون.

به گفته مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، برای بیان این موضوع، احتمال اصابت صاعقه کمتر از یک در میلیون است. بنابراین، چگونه شانس خود را افزایش می دهید؟

جیک هریس، مدیر روابط بازیکنان لاتاری ایالتی میشیگان، می‌گوید: اگر همکاران یا خانواده‌تان در کنار هم جمع می‌شوند، همیشه پول خود را بگذارید.

“توصیه من به افرادی که در محل کارشان یک استخر قرعه کشی دارند این است که همیشه پول بگذارند زیرا نمی خواهید کسی باشید که در گروه خود کار می کند اگر برنده شد و هزینه بلیط خود را پرداخت نکردید. هفته، هریس گفت.

جکپات برای قرعه کشی جمعه شب بسیار زیاد شده است زیرا سه ماه است که برنده ای وجود نداشته است. آن 27 طرح متوالی بدون هیچ کسی که با تمام شش عدد مطابقت داشته باشد به جکپات اجازه داده است که به تدریج از نقطه شروع 20 میلیون دلاری خود در آوریل رشد کند.

وقتی نوبت به انتخاب اعداد می رسد، هریس گفت هیچ راهی برای پیش بینی اعداد برنده وجود ندارد زیرا قرعه کشی کاملاً تصادفی است.

هریس گفت: “تنها تضمین با قرعه کشی این است که اگر بازی نکنید نمی توانید برنده شوید. بنابراین باید از شانس برنده شدن استفاده کنید.”

جایزه برجسته 660 میلیون دلاری قبل از مالیات برای برنده ای است که از حق سالیانه استفاده می کند که در 30 پرداخت سالانه پرداخت می شود. اکثر بازیکنان گزینه نقدی را انتخاب می کنند که برای قرعه کشی روز جمعه 376.9 میلیون دلار خواهد بود.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که برنده می شوید، هریس توصیه می کند ابتدا پشت بلیط خود را امضا کنید. سپس، هریس گفت وقت خود را برای دریافت جایزه صرف کنید. او توضیح داد که مانند برخی از برندگان، ممکن است بخواهید قبل از طرح ادعای خود با یک وکیل یا مشاور مالی تماس بگیرید.

او گفت: “عجله ای وجود ندارد. اردک های خود را پشت سر هم بیاورید، تصمیم بگیرید که چه کاری می خواهید انجام دهید و وقت خود را صرف کنید.” “در هیچ کاری عجله نکنید، فکر می کنم، بزرگترین توصیه من به هر کسی است که برنده می شود.”

Mega Millions در 45 ایالت و همچنین واشنگتن دی سی و جزایر ویرجین ایالات متحده پخش می شود. این بازی توسط مقامات لاتاری ایالتی نظارت می شود. قرعه کشی بعدی جمعه، 22 ژوئیه، ساعت 11 شب به وقت شرقی است.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

[ad_2]

Leave a reply