جکسون بیوتیفول را نگران آلودگی پلاستیکی بطری های آب نگه دارید

[ad_1]

جکسون، خانم (WJTV) – Keep Jackson Beautiful با Replenysh برای میزبانی سایت‌هایی در سراسر جکسون همکاری می‌کند تا به جمع‌آوری بطری‌های پلاستیکی آب از سایت‌های توزیع آب کمک کند.

این شهر منابع زیادی را برای همسایگانی که به دلیل بحران آب نیازمند هستند دریافت کرده است. بسیاری بطری های آب را از سایت های توزیع در سراسر جکسون برداشته اند.

با این حال، مقامات شرکت Keep Jackson Beautiful نگران هستند که بطری های پلاستیکی به درستی دور ریخته نشود. اگر بطری ها برای مدت طولانی در مناطقی باقی بمانند، ممکن است به محیط زیست آسیب وارد کنند.

کیلان سندرز، مدیر اجرایی Keep Jackson Beautiful، گفت که مکان‌های جمع‌آوری پلاستیک به محیط زیست کمک می‌کنند و از آسیب به لایه اوزون جلوگیری می‌کنند.

سندرز گفت: “برای اینکه ما نه تنها با مراقبت از فرزندان خود و فرزندان آنها شهروندان خوبی باشیم، بلکه اقدامات مناسب را در نظر می گیرد تا فضای ما را برای ما و آنها نیز ایمن نگه دارد.”

سندرز گفت که او در جکسون به دنیا آمده و بزرگ شده است و خوب و بد را تجربه کرده است که او را تشویق می کند تا به دنبال راه حل های بهتر برای شهر باشد.

سندرز گفت: “شروع این برنامه راه حلی است برای آنچه که جکسون چندین سال تجربه کرده است.” ما فقط می‌خواهیم در حال حاضر حداکثر کاری را که می‌توانیم انجام دهیم تا بعداً رنج نکشیم.»

Keep Jackson Beautiful با Replenysh همکاری کرده است تا سایت‌های بازیافتی بسازد که منبع بهتری را برای ساکنان فراهم کند تا اقلام قابل بازیافت خود را رها کنند. ساعت کار مشخص نشده است.

سندرز گفت که اپلیکیشن موبایل Replenysh همسایگان را به سایت های جمع آوری بازیافت هدایت می کند.

[ad_2]

Leave a reply